ליום העצמאות: אבסולוט בלנק מוקדש לחיי הלילה של תל אביב

בקבוק מיוחד זה של המהדורה המוגבלת הוא המשך לקמפיין השיווקי אבסולוט בלנק, בו אבסולוט הפכה את הבקבוק האיקוני שלה לקנבס ריק, שמשמש השראה לאמנים ברחבי העולם למלא אותו ביצירותיהם

אבסולוט וודקה משתפת פעולה עם המעצב ניר "פילפלד" פלד, בהשקת וודקה אבסולוט בלנק – ABSOLUT BLANK לרגל יום העצמאות, כאשר הבקבוק מוקדש לחיי הלילה של תל אביב.

בקבוק מיוחד זה של המהדורה המוגבלת הוא המשך לקמפיין השיווקי אבסולוט בלנק, בו אבסולוט הפכה את הבקבוק האיקוני שלה לקנבס ריק, שמשמש השראה לאמנים ברחבי העולם למלא אותו ביצירותיהם.

עיצוב הבקבוק עושה שימוש באלמנטים שמייצגים את האזור, והרחוב שנגלה אל מעבר לחלון הוא שילוב של שדרות רוטשילד ושדרות ח"ן – לב המרחב התרבותי העירוני בתל אביב.

מטיאס ווסטפהאל, דירקטור המותג הבינלאומי באבסולוט, אמר: "מדהים לראות כיצד הקמפיין הבינלאומי שלנו מתפתח ליוזמה וחיבור מרתק שכזה. שיתוף הפעולה שלנו עם פילפלד מראה כיצד יכולה אבסולוט להמשיך ולהוות זרז ליצירה ולאומנות".

פילפלד אמר: "כדי להבין את תל אביב, עליך ללכת ברחובותיה. לכן עיצבתי מעין תפאורה דו צדדית עם חלון שמאפשר להציץ על שדרה תל אביבית בלילה. יש בעיר הזאת כל כך הרבה אנרגיה, שאתה מקבל השראה רק מלחוש את מה שנמצא סביבך. מאוד התרגשתי על ההזדמנות לשיתוף פעולה עם אבסולוט, ואני אוהב מאד את הקונספט – להכניס את הרוח התל אביבית וחיי הלילה לבקבוק אבסולוט".

המחיר 75 ₪
להשיג בחנויות המורשות ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר