fbpx

ליימן שליסל: פופקורן למיקרוגל בטעמים חדשים הכוללים ערכים תזונתיים משופרים

במסגרת המהלך האסטרטגי עבר מותג הוטפופ תהליך פיתוח, וכיום הוא מוצע לצרכן בגרסה משופרת בעלת ערכים תזונתיים טובים יותר, ללא שומן טראנס, ללא כולסטרול, מופחת שומן באופן משמעותי, ובעל סיבים תזונתיים. על מדפי השיווק יעלו מספר טעמים חדשים ומקוריים של הוטפופ, ובהם גם מגוון טעמים מתוקים
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

ליימן שליסל, יבואנית הוטפופ – פופ קורן למיקרוגל, רוצה לעורר ולהגדיל את פעילות התחום בשוק המקומי, לצד הטמעת הערכים הבריאותיים הגלומים במוצר.

במסגרת המהלך האסטרטגי עבר מותג הוטפופ תהליך פיתוח, וכיום הוא מוצע לצרכן בגרסה משופרת בעלת ערכים תזונתיים טובים יותר, ללא שומן טראנס, ללא כולסטרול, מופחת שומן באופן משמעותי, ובעל סיבים תזונתיים. על מדפי השיווק יעלו מספר טעמים חדשים ומקוריים של הוטפופ, ובהם גם מגוון טעמים מתוקים.

בנוסף לכך וכמהלך כולל ומקיף שונו כל האריזות ושונתה השפה הויזואלית של המותג.

מוני ליימן מנכ"ל ליימן שליסל, מאמין כי בתוך 3 שנים עשוי שוק הפופקורן למיקרוגל בישראל לגדול ב- 10 מיליון ₪ ולהגיע לכ- 40 מיליון ₪ בשנה, מכ-30 מיליון ₪ בשנה כיום.

ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955, ופעילה ביבוא, שיווק והפצה של ממתקים ומזון.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה