לילה חי מאוד במוצאי שמחת תורה: יקבי כרמל, יריד היין, השף אלון גונן

ביום חמישי 30.9.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 30.9.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

מועדים לשמחה וחג שמח
ב"לילה חי מאוד" השבוע: הקפות שלישיות
במסגרת פרויקט מטי"ב (מערכת טיפול ילדים ביתית) לילדים חולי סרטן, מיוזמתו של יו"ר ארגון "עזרה למרפא", הרב אלימלך פירר התומך במערכת הבריאות והרפואה, פועל פרויקט משאלת לב עבור הילדים החולים.
בתוכנית תתארח יובל טריסקר בת 17 וחצי מגן יבנה המחלימה ממחלת הסרטן – יובל סיימה את הטיפולים הכימותרפיים הקשים, ועכשיו מנסה לחזור לשגרת החיים הרגילה. יובל, תלמידת כיתה י"ב, אוהבת מאוד לשיר, מנגנת גם בגיטרה, והמוזיקה היא אהבת חייה.
דובל'ה רייזר.
עמירן דביר – שר ומנגן
הרב יעקב גלויברמן – אחרי ההקפות השניות ולקראת ההקפות השלישיות.
הסטנדאפיסטית דינה אור – עם המופע שכתבה ויצרה "זה יגמר בצחוק גדול" ורץ כבר על הבמות זמן רב – מופע סאטירי בו היא מצליחה להפוך קיום ציני ומציק בחיי היום יום שלנו לחוויה קומית מצחיקה.
אשת היין רותי בן ישראל – מנהלת מרכז תרבות היין של יקבי כרמל בזיכרון יעקב – עם שיראז קאיומי 2006 שזכה בפרס הגביע האזורי של מגזין דקנטר היוקרתי, בטקס שנערך בקובנט גארדן בלונדון בתחילת ספטמבר; קברנה סוביניון קאיומי 2007 , ויינות נוספים.
טובה ספרא – מה יאמרו הכוכבים?
הנומרולוגית פרידה אורינגר.
הזמר אודי רייס – בשירי שנות השישים.
השף אלון גונן.
עדי אבישר – לקראת יריד היין ה- 13 במוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב בשבוע הבא.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר