לילה חי מאוד ב- 4.2: יקב סוסון ים והשף קונדיטור ערן שוורצברד

ביום חמישי 4.2.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון,מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים ,תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה.בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 4.2.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון,מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים ,תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה.בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב "לילה חי מאוד" השבוע:
הפרק ה- 16 בתסכית המתח "רצח בלילה חי מאוד" מאת הסופרת אדיבה גפן, עם השחקנים מעיין אשכנזי ועדי פאר, בראשותו ובביומו של שחקן "הבימה" דובל'ה רייזר .
אורי קריב הלחין מוסיקה מקורית שתלווה את המותחן, ובנוסף ישולבו אפקטים קוליים חיים באולפן.

עוד בתוכנית השבוע:
היבי-ג'י-ביז בלוז בנד – מופע בלוז מחשמל אנרגטי המשלב להיטים גדולים של הבלוז והסול של גדולי הזמרים בשנות 60 וה- 70. הסולן ונגן המפוחית גיא דגן, הגיטריסט אסף ברק, הבסיסט רפי ידידיה, המתופף יחיאל ברוור.
ורד פיקר – פסנתרנית קלאסית, מעבדת ומפיקה מוסיקלית, המופיעה עם אמנים מהשורה הראשונה. עתה היא עוברת אל קדמת הבמה כזמרת מבצעת, עם חומרים מקוריים שנכתבו על ידה מופע הבכורה התקיים בפסטיבל הפסנתר. ורד – פסנתר ושירה , בעלה, דורון פיקר, המפיק מוסיקלי – אקורדיון וגיטרה בס, מישל עמר – קחון.
היינן זאב דוניה מיקב סוסון ים – עם יין מיוחד שיקרא "60/60" שמייצרים ביחד זאב ואורנה צ'ילאג מיקב צ'ילאג, לכבוד תערוכת היין ISRAWINEXPO שתתקיים בשבוע הבא במרכז הירידים ת"א. היין מורכב מ- 50% ענבי קברנה סוביניון מיקב צ'ילאג, 45% ענבי מורבדר ו- 5% ענבי סירה של יקב סוסון ים.
עוד יציג זאב יין חדש לסוסון ים – אנטואן 2007 העשוי 78% ענבי סירה, 17% גרנאש, ו- 7% מורבדר. היין בוקבק ביוני 2009.
השף קונדיטור ערן שוורצברד – חזר לא מכבר מתחרות אליפות אירופה באפייה שהתקיימה ברימיני שבאיטליה, בהשתתפות 10 נבחרות אפייה. ישראל זכתה במקום הראשון בקטגוריית ה"לחם המסורתי". הנבחרת אפתה פרנה – לחם מרוקאי מסורתי. בנבחרת השתתפו בנוסף לערן גם אברהם מאסטר בייקר, ג'קי חזן, והפסלת אורנה ליפטון.
האסטרולוגית טובה ספרא.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.

תגובות ,הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע. הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר