לילה חי מאוד ב- 6.8.09: יקב יתיר ומסעדת לילית

ביום חמישי 6.8.09 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר – הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, ובקיצור: הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 6.8.09 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'.
בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר – הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, ובקיצור: הדברים הכי לא חשובים בעולם.

בלילה חי מאוד השבוע:
ממשיכים, לראשונה בישראל בכתיבת מותחן בהמשכים בשידור חי בתוכנית "מוות בלילה חי מאד" בהשתתפות הסופרת אדיבה גפן, שחקנים, משתתפי התוכנית ומאזינים.
אמנון פאר עורך, מפיק ומגיש התכנית "לילה חי מאד" העלה את הרעיון ופנה לסופרת אדיבה גפן – לכתוב תחילתו של רומן מתח חדש, שישוחק בשידור חי ב"לילה חי מאד" בימי חמישי בלילה על ידי שחקנים בניצוחו של שחקן "הבימה" דובל'ה רייזר .
השבוע הפרק השני…
משתתפי התוכנית והמאזינים יוזמנו להציע הצעות ורעיונות לדרך בה תתפתח העלילה בפרק הבא. בסיום יתקבל מותחן מראשיתו עד סופו.
אורי קריב הלחין מוסיקה מקורית שתלווה את המותחן, ובנוסף ישולבו אפקטים קוליים חיים באולפן.
תקציר הפרק הראשון:
"אל תוך מכוניתה של דקלה הדוהרת בכביש צדדי בהרי ירושלים מתפרצת אשה מסתורית. דקלה מצליחה לבלום ואינה פוגעת בה, אלא שהצעירה מתחננת בפניה שתביא אותה לבית החולים. דקלה מביאה אותה לפתח חדר המיון, מתנצלת ומסתלקת. ואם היא האמינה שבכך הסתיימה הפרשה, הרי שטעות בידה.התעלומה רק החלה. תעלומת ה"מוות בלילה חי מאוד".

עוד בתוכנית:
שלישית טוקאן – חגי רחביה – גיטרה, ז'וקה פרפיניאן – כלי הקשה, אמיר מילשטיין – חליל.  הרכב אינסטרומנטלי המבצע יצירות מן הרפרטואר של המוסיקה הברזילאית ויצירות מקוריות יחד עם וירטואוז המנדולינה ארמנדיניו, אחד מחשובי הנגנים האינסטרומנטליים של המוסיקה הברזילאית הפופולרית. המופע המשותף בלילות אהבה בשוני.
הרכב האלקטרוני אסטרל פרוג'קשן – אבי ניסים וליאור פרלמוטר. מוסיקת טרנס ודאנס ורמיקסים. השניים ייתפעלו את מיחם המועדונים בעיר הריקודים והמוסיקה Out Of The Blu – Dance City בשבוע הבא בתל אביב.
השף נועם דקרס ואסף בלנק – אחד היזמים והבעלים של מסעדת "לילית", שמשלבת בין קולינריה ויוזמה חברתית. מטבח המסעדה פותח את דלתותיו לנוער בסיכון, ונותן להם כלים להשתלב בחברה. הויזמה בשיתוף עמותת "עלם" – העמותה לנוער במצבי סיכון.
אוריהגדעון טהר –סופר ומורה רוחני, יוזם פסטיבל מפגשים התשיעי – פסטיבל תרבות רוחני שעוסק בחיבור בין רוחניות ואהבה דרך מפגשים עם מרצים ומורים בתחום הרוחני.
נירה רבינוביץ – שחקנית,זמרת ומאסטרית בצ'י קונג, שבעזרתו – לדבריה – ניתן לחוש, לפתח ולהעצים את אנרגיית החיים בגופנו.
האקורדיוניסט עמי גלעד.
הקלרניטן חנן בר סלע – המנהל האמנותי של פסטיבל הכליזמרים, עם הפסנתרן שמואל סייביץ.
איש היין יעקב בן דור – מנכ"ל יקב יתיר.
האסטרולוגית טובה ספרא.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

מה קורה בארץ ובעולם, מוסיקה טובה, וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.

אמנון פאר מבטיח שיהיה שמח.
תגובות והערות אפשר לשלוח אפילו בזמן השידור ל: [email protected].
בזמן השידור יינתנו מספר הטלפון, המייל והפקס – כך שתוכלו להתקשר בזמנכם החופשי, ולא רק בזמן השידור.
התוכנית לילה חי מאוד משודרת באינטרנט באתר רשת ב' – וניתן להאזין לה גם בהמשך השבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר