לילה חי מאוד 10.11: יקב נעמן ושף קוקי אבוטבול

ביום חמישי 10.11.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 10.11.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע נכנסים לשישי 11.11.11:
מאסטרו גיל שוחט
– מופע מוסיקלי שנע בין מוסיקה קלאסית ופופ.
בני אלבז – חוזר בימים אלה לבמה עם מופע ולקראת אלבום חדש. בני –שירה וגיטרה, אהרון קמיקרוב – קלידים.
לילה מלקוס – מופע לטיני ישראלי ועם שיר חדש "שיר לים המלח", מילים של רחל שפירא ולחן של יאיר קלינגר, לגמר תחרות 7 פלאי עולם טבע בה משתתף ים המלח.
(אם עדיין לא הצבעתם, עכשיו זה הזמן: התחרות מסתיימת ב- 11.11.11 בשעה 13:00).
איש הרדיו והטלוויזיה הוותיק אלימלך רם
– שהתמזל מזלו להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, עם ספר חדש "בקול רם". אוטוביוגרפיה, ארועים היסטוריים ופרטיים, ראיונות וסיפורים מעשרות שנים כאיש תקשורת.
אריה צ'רנר ויונתן מילר – שניים משחקני המחזה "הנון של ראש העיר ירושלים" של המחזאי והסופר יוסף בר יוסף בתיאטרון החאן ירושלים, והבמאי רוני ניניו.
דובל'ה רייזר.
ההצגה "בגלל הלילה"
– שחקניות והמחזאית והבמאית שגית אמת, בעקבות סיפור חייה של תרצה אתר, בתיאטרון הסמטה. אחת מ- 10 ההצגות שזכו בפרויקט "במה אחרת" בימות פייס פרינג'.
היינן רמי נעמן – מיקב נעמן שברמות נפתלי, שהוקם על ידי רמי ובטינה נעמן בשנת 2001 . רמי נעמן, במאי ותסריטאי קולנוע, למד ייננות ביקב שורק. שנת הבציר הראשונה הייתה 2004 .ליקב סידרה של שבעה יינות המבוססים כולם על הרכב בורדו, מהכרמים ששתל רמי בעמק קדש והרי נפתלי.
דליה מנטבר – החוגגת 35 שנות פילאטיס בישראל.
השף קוקי אבוטבול – אחרי שנים רבות כסו שף ושף במסעדות שף, בקייטרינג לאירועים מיוחדים.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר