לילה חי מאוד 11.2: יקב טוליפ, השף אילון גונן, גלידות חושניות

ביום חמישי 11.2.10 התוכנית "לילה חי מאוד" אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה. בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 11.2.10 התוכנית "לילה חי מאוד" אחר יומן חצות ברשת ב'.
בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה. בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
הפרק ה- 17 בתסכית המתח "רצח בלילה חי מאוד" מאת הסופרת אדיבה גפן, עם השחקנים מעיין גולדברג ואבי עדווי, בראשותו ובביומו של שחקן "הבימה" דובל'ה רייזר . אורי קריב הלחין מוסיקה מקורית שתלווה את המותחן, ובנוסף ישולבו אפקטים קוליים חיים באולפן.

עוד בתוכנית השבוע – מיוחד ולנטיינ'ס דיי – יום האהבה:
תמיר קמחי ולהקתו – במופע בידור "לצחוק או לבכות" המשלב שירים, מערכונים ומונולוגים בנושאי אקטואליה, חברה ועל החיים בכלל. אייל מזיג – בס ושירה, אופיר שמעוני – קלידים ושירה.
אגיטע דרייב – מוסיקה צוענית ובלקנית וקצת כלייזמר. ויטלי פודולסקי – אקורדיון, רומן אלכסייב- גיטרה, עידו מימון – תופים.
סי היימן ולהקת אחיות הנשמה – עם המון אנרגיה בשירי אהבה ועוד.
איש היין רועי יצחקי והיינן תמיר ארצי מיקב טוליפ בכפר תקווה – יקב בוטיק משפחתי המשלב בין עשיית יין ותרומה לקהילה. בימים אלה משיקים את ה"בלק טוליפ 2006" – בלנד של 4 זנים קברנה סוביניון (60%),מרלו (20%), קברנה פרנק (13%) ופטיט ורדו(7%). רועי ותמיר יגיעו אחרי תערוכת היין המסתיימת בחמישי ב- 22.00 במרכז הירידים בתל אביב.
חנן מעיין – סמנכ"ל השווק של אתר ההיכרויות JDATE לקראת וולנטיין דיי, עם יישומים חדשים ומראה חדש לאתר. לדבריהם, יותר ויותר מחפשי אהבה פונים לאתרי ההיכרויות, המיתון מגביר את הצורך באהבה, והאפשרות למצוא בני זוג למטרות רציניות הופכת ליותר ויותר פופולרית באתרי האינטרנט.
אמנון רגב – איש עסקים, מחזיק תיק החינוך בעירית גבעתיים. בשנים האחרונות התעמק בלימודי הקבלה המעשית. מעביר הרצאות בתחום צופן האדם, שמות הצופן התנ"כי, מהות התפילה, והמשמעות של האותיות בשם האדם.
השף אלון גונן – עם מאכלים רומנטיים.
שימי אטיאס – איש הטלפתיה והחושים.
הג'לטייר (גלידן) איתי רוגוז'ינסקי – מהגלידריה "וניליה" שהוקמה על ידי האחים איתי וניצן. הגלידות מיוצרות מידי יום באטלייה של וניליה ל- 4 חנויות, כשמדי יום מיוצריםיום שפע טעמי גלידה. לכבוד יום האהבה משיקה וניליה סדרה של טעמים חושניים מיוחדים.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.
וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.

תגובות,הצעות ,רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע. הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר