לילה חי מאוד 15.9: יקב יתיר ופסטיבל היין במוזיאון הארץ בתל אביב

ביום חמישי 15.9.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 15.9.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
"נאפאלעאנס אוצר" (האוצר של נפוליאון)
– מוטי גלעדי, מוניקה ורדימון, אנאבלה, דורי אנגל, המנהל המוסיקלי מישה בלכרוביץ, ועוד שחקני תיאטרון יידיש שפיל. "נאפאלעאנס אוצר" – קומדיה מוסיקלית על פי המחזה מאת שלום עליכם – סיפור על כוחה של אמונה לתת תקווה לאנשים שנמצאים במצב קשה. סיפור על תחושת השליחות של היחיד המוכן לסכן את טובתו האישית למען הכלל.
אורית גלבמן – בוגרת "רימון" ולהקה צבאית, ברוק פופ ישראלי אותנטי לקראת אלבום ראשון ומופע "כמעט באיזון" עם ההרכב: זיו קסל- גיטרה אקוסטית, קלידים, עיבוד והפקה, מתן רהב – גיטרה חשמלית, רן מוסמן – גיטרה בס, איתי חמו – תופים.
דובל'ה רייזר.
פנינה עין מור
– מדריכת טיולים בירושלים, עם טיולי סליחות במספר שכונות בירושלים באשמורת שנייה של הלילה.
דני אביחיל – האופה ומספר הסיפורים הירושלמי.
נועה קרמר – אוצרת המשנה במוזיאון ארצות המקרא בירושלים, עם תערוכה חדשה לרגל ראש השנה: "שופרא דשופרא" – השופר כעד להיסטוריה.
האם אתם יודעים שהיו תוקעים בשופר בטקס ההכתרה של מלכי ישראל? שלכל עדה שופר שמאפיין אותה? שהשופר משמש מתקופת התנ"ך ועד היום ככלי נגינה? שאליהו הנביא יתקע בשופר לפני ביאת המשיח? שישנם מעל 100 בעלי חיים שונים אשר קרניהם מתאימות להכנת שופר?
בתערוכה – שופרות ייחודיים ופרויקט מיוחד שבמסגרתו נאספו ממעצבי דעת קהל סיפורים אישיים מרגשים הקשורים לשופר.
אריאלה פיקסלר אלון – עם סיפור מרגש במיוחד שקשור לשופר.
אתי אדרי – מדריכת היין ומנהלת השיווק של יקב "יתיר", עם יער יתיר 2008 ופטי ורדו 2008 – זן בורדולזי שהשימוש בו בארץ בבלנדים הפך להיות טרנדי, אך מעט מאוד יקבים מייצרים ממנו יין זני.
האסטרולוגית טובה ספרא – מה יהיה בשנה הבאה עלינו לטובה? ועוד לפני, מה יהיה מחר? בשבוע הבא?
עדי אבישר – לקראת פסטיבל יין במוזיאון הארץ בתל אביב בשבוע הבא.
שחקנים מ"פותחים במה" -פסטיבל בית לסין למחזאות ישראלית – הצגות וקריאות מבוימות.
תומר סגיס.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר