לילה חי מאוד 18.11: יין הבוז'ולה ואוכל יהודי הולכים יחד

ביום חמישי 18.11.10 התוכנית "לילה חי מאוד" חוגגת 17 שנה אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 18.11.10 התוכנית "לילה חי מאוד" חוגגת 17 שנה אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
רעות יהודאי
– זמרת יוצרת, עם אלבום בכורה "מהירות משתנה" ומופע חדש עם חומר מקורי שלה. רעות שרה עם ארי גורלי את הלהיט "דבש הכל דבש" (שיר השנה 2008). רעות – שירה וכלי הקשה, אלון רדאי – קלידים.
להקת Amiram Inc. – רוק אלטרנטיבי. הלהקה הוקמה לפני 5 שנים, ובימים אלה עובדים חבריה על אלבומם השני ומופיעים ברחבי הארץ בשני פורמטים עיקריים: הופעה אקוסטית וחשמלית.עמירם עיני – גיטרה אקוסטית ושירה, אסף ברק – גיטרה אקוסטית ושירה, הילה בן טובים – כינור ושירה.
הכלכלן דר' יהודה שנהב – השקעות פיננסיות על פי פרשת השבוע וטיפים.
איש היין נועם שלמה – עם יינות הבוז'ולה הצרפתיים ויינות הביכורים של היקבים בארץ. כבר יותר מ- 50 שנה נחגג אירוע השקת יינות הבוז'ולה נובו, יינות הביכורים הצרפתיים, ביום חמישי השלישי של נובמבר.
רוני מרגלית – עורכת גליון מטרופוליס (מס' 39) – ריגה בירת לטביה. עם הקולות העכשוויים של העיר, היסטוריה, אמנות ועוד.
אלון רוט – קואצ'ר, עם ספר אימון אישי רוחני שמתאר מהי הדרך להיות "ישראליסט" או "מיליונר רוחני". אל המטרה הזאת מובילות מדרגות להצלחה.
השף אליעזר לויה – אוכל יהודי עם הרבה שמאלץ.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר