לילה חי מאוד 19.1: אוכל יהודי גורמה

ביום חמישי 19.1.12 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 19.1.12 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
רוני גינוסר
– זמרת יוצרת, עם סינגל שני מתוך אלבום חדש משירי משוררות "כחוט השני" שאותם הלחינה. אלבום שני אחרי "חיוכים" – גרסאות כיסוי לקלאסיקות ישראליות.
רוני התגלתה בעונה השמינית של "כוכב נולד", ושבתה את לב כולם בסיפורה האישי המיוחד – ההתמודדות עם תסמונת סוואנט, סוג מאד נדיר של אוטיזם. הלקות אמנם מקשה על רוני את התקשורת הוורבלית שלה עם הסביבה, אך קושי זה נעלם כאשר פותחת רוני את פיה בשירה. רוני- שירה, יאיר סתוי – פסנתר וניהול מוסיקלי, ניר סגל- כלי הקשה, גדי בן חיים – גיטרה חשמלית, גיא רון – בס.דביר סורמלו
דובל'ה רייזר.
מיה יוהנה מנחם ושי טוחנר
– עם אלבום חדש: שירים של בוב דילן ולאונרד כהן. באולפן יהיה גם הגיטריסט נועם צור, והם ינגנו גם שירי קאנטרי ושירים איריים.
זמרות האופרה הישראלית – לקראת פסטיבל האופרה בים המלח 2012 ומופע האופרה "כרמן" במצדה.
מה קורה כשיהודי ליטאי ויהודי חילוני נפגשים? – אליהו (אלי) לינקר החרדי הליטאי ודביר סורמלו החילוני נפגשים, לאו דווקא באמצע – ב"טיש הישראלי" באווירה חסידית. אוכלים משהו טוב, שותים משהו טוב, שרים, מנגנים. מספרים, ובעיקר – נהנים. מוזיקה ושירה: נתנאל זלבסקי.
שלומי בובליל – חתונה אחרת בבית הכנסת אהל מועד בתל אביב, עם אוכל יהודי גורמה.
תומר סגיס.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר