לילה חי מאוד 23.9: הרבה בירה ויינות בנימינה החדשים

ביום חמישי 23.9.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 23.9.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
דורי בן זאב – עם אלבום חדש "מתחת לכובע". אלבום מלא הומור, גרוב, רוח שטות ומשחקי מלים משעשעים.
המוסיקי הקלידן צליל בירן.
דובל'ה רייזר.
100 שנות לקיבוץ – סיפורים, שירים ועוד. עם שרלה שרון, נחצ'ה היימן, מזכיר התנועה הקיבוצית – זאב (ולוולה) שור , אליעזר זקס – עם ספר 100 שנות קיבוץ.
הכלכלן דר' יהודה שנהב (יוצא קיבוץ) – כלכלת הקיבוצים והשקעות פיננסיות לפי פרשת השבוע.
להקת "סיפולוקס" – חברי ילדות מהרצליה שיצרו מוסיקה בשנות ה- 80 וה- 90 נפגשו שוב אחרי 20 שנה עם חומר מקורי. חברי הלהקה באים מסגנונות מוסיקליים שונים ומתחומי עיסוק שונים (היי-טק, חינוך, קולנוע ותיאטרון).
חי מגדל – שירה, קלידים ואקורדיון, שמואל מרקוביץ – גיטרה אקוסטית ושירה, יניב מעוז – גיטרה חשמלית, איתי ורדי – בס, עדי מגדל – שירה, ליאור גולדבלום – תופים, אילו רהב- סקסופון.
הרב יעקב גלויברמן – חג הסוכות וארבעת המינים.
אדיבה גפן – עם ספרה החדש "בצל של מלאך". שוב דקלה חוברת אל החוקרת הפרטית סמי ג', ובעזרתה מנסה להעלות באוב את אהוב נעוריה ששבר את ליבה ונעלם. איך תיפתר התעלומה ?
עופר ברנשטיין – לקראת "ביר גארדן" מהאגדות. מתחם בירה בסגנון אוקטובר פסט בפסטיבל אייקון 2010 – מדע בדיוני ופנטזיה.
אשת היין תמנע שטרית – עם היינות החדשים של יקב בנימינה.
טובה ספרא – מה יאמרו הכוכבים?
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר