לילה חי מאוד 24.6.10: מסעדת שיגי דיגי ויקב צרעה

ביום חמישי 24.6.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים

ביום חמישי 24.6.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
הפרק ה- 25 של תסכית המתח "רצח בלילה חי מאוד"
– כתבה הסופרת אדיבה גפן, בשידור חי עם השחקנים אסתי שיגאני, עדי פאר וירון חי מנשה, בראשותו ובביומו של שחקן "הבימה" דובל'ה רייזר .
אורי קריב הלחין מוסיקה מקורית שתלווה את המותחן, ובנוסף ישולבו אפקטים קוליים חיים באולפן.
אריאל הורוביץ ולהקתו – עם אלבום חמישי. עם צאת האלבום יוצא אריאל הורוביץ למסע הופעות ברחבי ישראל הנקרא "אלבום 5". אריאל הורוביץ – שירה וקלידים, יניב דדון – גיטרה חשמלית וקולות, מיקי ורשאי – בס וקולות, שחר חזיזה – תופים.
אורטל אופק – זמרת יוצרת. הזמרת של השיר "מדברים בשקט" (עידן רייכל) משחררת את "מאמינה בניסים" – סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה שלה שייצא באוגוסט 2010 , עליו עבדה במשך 5 שנים וכולו פרי יצירתה: מילים, לחן, עיבודים, נגינה והפקה מוסיקלית.
ריקי קיטרו – המתקשרת ו"המכשפה הבלתי קונבנציונלית": מי תהיה אלופת המונדיאל ועוד.
אודי לוי ואלעד צרפתי – מחברת Mobileye המפתחת ומייצרת מערכות למניעת תאונות המבוססות על ראייה מלאכותית.
השף גיא לוי ממסעדת שיגי דיגי – מסעדת בשרים כשרה בתל אביב שמתמחה בהמבורגרים ובספר ריבס, פיוז'ן, מטבח אמריקאי עם נגיעות אסיאתיות.
איש היין אורי רן – מנכ"ל יקב צרעה, עם היינות החדשים של היקב. אורי, כלכלן במקצועו, ספורטאי מצטיין בג'ודו, עסק בפיתוח עסקי ובתפקידי ניהול ותכנון מוצרים עתידיים בחברות היי-טק. אורי חובב היין הצטרף ליקב אחרי מותו של רוני ג'יימס, המייסד האגדי, והחליט לחבר את תחביבו לעיסוקו.
איש התיירות צפריר שיפרוט – עם מיזם חדש: קייטנות כדורגל של מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, מילאן או ריאל מדריד. ‏ "קייטנה" שמזכירה יותר מחנה אימונים מפרך של קבוצת כדורגל עם לו"ז מקצועני לכל דבר.
המנהל המקצועי של המיזם: זאב זלצר – פרשן הכדורגל ולשעבר מאמן העל של הנבחרות הצעירות של ישראל.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר