לילה חי מאוד 25.11: גבינות קורנמל, גראפה, יקב צובה – ודיעטה

ביום חמישי 25.11.10 התוכנית "לילה חי מאוד" חוגגת 17 שנה אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 25.11.10 התוכנית "לילה חי מאוד" חוגגת 17 שנה אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
מירלה גרדינרו, איילה צימבלר ודניאלה לוגאסי
– עם הפסנתרן סשה איבנוב, לקראת "שבת זהב" באופרה הישראלית. חגיגת זמרות סופרן ששרות אריות וקטעי אופרה, מחזות זמר, פניני בארוק ועוד.
הזמר יוצר אבישי חביב – עם חומר מקורי. אבישי שר ומנגן בפסנתר וגיטרה אקוסטית.
הדיאטנית איזבלה שני – עם גישות אלטרנטיביות: אוכל זה לא כל הסיפור – דפוסים של אכילה רגשית וחוסר איזון פיזיולוגי הם שגורמים לעודף המשקל ובולמוסי האכילה בלילה.
הפילוסוף, המיסטיקן והאסטרולוג גידי גלבוע.פול דאב, יקב צובה - מימין
היינן פול דאב מיקב צובה
– עם היינות החדשים של היקב.
ידין רומן עורך "ארץ וטבע" – עם "סיירים במדבר – המסעות הגדולים בארץ הנגב", המוקדש לגיבוש מסורת הטיולים במדבר מימי לורנס איש ערב, הפלמ"ח ועד לשביל ישראל.
אבי בהר ויואב שמעוני – עם גראפה "פולי"
ענת ודניאל קורנמל – מחוות הגבינות קורנמל שבהר הנגב, אשר הוקמה ב- 1997 על ידי ענת ודניאל, בוגרי הפקולטה לחקלאות. על גבעה בסמוך לכביש 40, כשני ק"מ מצומת טללים לכיוון שדה בוקר, מצידו הצפוני של הכביש, שוכנת החווה על נתיב המכונה "דרך היין". דניאל התמחה בגיבון בארץ ובצרפת. בחווה דיר עיזים ומחלבה המייצרת גבינות עזים.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר