לילה חי מאוד 25.4: יקב רמת הגולן ופסטיבל בשביל היין בגליל ובגולן

ביום חמישי 25.4.13 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת בקצר אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 25.4.13 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת בקצר אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
אבי גולדפינגר – היזם, יוצר זמר, עם אלבום בכורה. אבי – שירה וגיטרה אקוסטית , אגל הטל– צ'לו. אבי, ממציא אפליקציות המדמות איך ייראו הילדים לפי תמונות של בני הזוג, איך כל אחד מאתנו יראה כשיזדקן, ועוד.
דובל'ה רייזר.
הרכ יעקב גלויברמן – ל"ג בעומר.
ענת בוגנים – Intelligence Squared, פורום הוויכוחים הבינלאומי, שמושך את השמות הגדולים ביותר ואירח למעלה מ- 400 דייבייטים – מגיע לישראל בסוף החודש.
אשת היין רותי שדה מיקבי רמת הגולן – פסטיבל "בשביל היין" בגליל ובגולן, כנס היין הישראלי הרביעי ויריד היין הישראלי בראש פינה בשבוע הבא.
דיויד סלע.
אברי ניניו
– המצלם ומתעד.

תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

דף הפייסבוק:
Amnon Peer LaylaChai Meod

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר