לילה חי מאוד 2.6: לקראת שבועות היינות של ג'יאקונדה, הגבינות של רן בוק, לה פסטה דלה קאזה

ביום חמישי 2.6.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגילאחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 2.6.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגילאחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
לני סולומון
– הזמר הראשי, קלידן, מלחין ומעבד של להקת שלוק רוק – Shlock Rock.
לני הפיק 32 אלבומים, מכר יותר מ-200,000 תקליטורים, והופיע ביותר מ-2,000 מופעים וקונצרטים ברחבי העולם. האלבום החדש שלו נקרא "שבת בליברפול". לני לקח 27 שירים של החיפושיות והחליף את המילים בתפילות וזמירות שבת. לני – קלידים ושירה, ברוס בורגר – גיטרה חשמלית.
דובל'ה רייזר .
השחקנית הדס קלדרון
– בהצגה "התאומות" בפסטיבל ישראל. קונצרט תיאטרלי לשחקנית ותזמורת – סיפור מאת אברהם סוצקבר – סבא של הדס, המבוסס על מקרה אמיתי.
משה להב "הטיש הגדול" – עם אלבום בכורה.
תלמידי "בית צבי" – סולני המחזמר "גברתי הנאווה" המועלה בימים אלה. יעל יקל, דור אוחיון, אבי גבריאלוב, אפי מרדכי, אבירם קליך, עומר זימרי, הראל אלקלעי, רן גוזי.
הרב יעקב גלויברמן – לקראת שבועות ופרשת השבוע.
היינניות ענת סלע ורפאלה רונן – "ג'יאקונדה" – עם יינות אביביים וקיציים שמתאימים לשבועות.
השף משה "פסטה" בראל מ"לה פסטה דלה קאזה" – הפסטה של הבית. מנות פסטה רבות הן חלביות, ובאופן טבעי מככבות בסעודות חג השבועות. משה הוא יצרן פסטה טריה, ויציג מתכונים לשבועות.
רן בוק – המומחה לגבינות
מאיה רומן – עם מטרופוליס חדש – ניו יורק.
תומר סגיס.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר