לילה חי מאוד 28.10: יקב אור הגנוז ושף אלון גונן

ביום חמישי 28.10.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 28.10.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
אמן הגיטרה מאיר בן מיכאל
– עובר לקדמת הבמה כזמר יוצר בדרך לאלבום בכורה ומופע חדש – "לעולם". האלבום כולל שירים מקוריים עם השפעות של בלוז ו- B.N.R. מאיר – גיטרה חשמלית ושירה, טל שדאי – שירה, אורי וולך – בס, איציק אפשטיין – דורון רפאליתופים, תמיר מילר – קלידים.
שלישת הג'אז של דורון רפאלי – לצד להקת "טררם" אותה ייסד, והפיק, נגן כלי ההקשה והמתופף דורון רפאלי חובר להוד מושונוב – פסנתר ורן לוי – בס 6 מיתרים, להרכב טריו חדש של מוסיקה מקורית בסגנון ג'אז פיוז'ן עם השפעות של מוסיקה אפריקאית ולטינית.
דורון מזר – עם סינגל שני מתקליט חדש.
המוסיקאי הפסנתרן אורי קריב.
מאיר עוזיאל – עם ספר חדש "על האש – מבחר שיפודים"; לקט של כ- 200 קטעים הומוריסטיים וסאטיריים שכתב במדורו שיפודים שהתפרסם במשך כ- 30 שנה. דוגמא: פעם העולם כולו היה נגדנו, עכשיו גם אנחנו הצטרפנו"(מאיר עוזיאל)
תייר העולם מיכאל שיחור – עם מדריכי הטיולים לעולם, טיפים עצות ומיזם חדש.
דובל'ה רייזר.
יאיר אלוני, גרשון מיטל, יורם מרגלית
ועוד – 60 שנה לגלי צה"ל.
דיויד סלע – איש הנוסטלגיה, והפעם עם כובע נוסף שלו: שמן זית – לקראת פסטיבל הזית.
איש היין מוקי וינשטוק – עם יינות יקב אור הגנוז שהוקם בשנת 2005 בישוב אור הגנוז שלמרגלות הר מירון. הכרמים בגובה כ- 800 מ'. הזנים גוורצטרמינר, ויונייה, סוביניון בלאן, שיראז, וקברנה סוביניון.
השף אלון גונן.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר