לילה חי מאוד 2.9: יקב תבור ואוכל יהודי לחגים

ביום חמישי 2.9.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 2.9.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
שחקני וזמרי המחזמר "לילה לא שקט" – על פי שיריו של שלמה ארצי בתיאטרון הקאמרי: מיי פינגולד, עידו מוסרי, אמיר דדון ועוד, והמנהל המוסיקלי והמעבד – טל פורר.
אריק לבנת קוורטט – הרביעייה של אריק לבנת ביצירות מקוריות ומוטיבים המשוחחים עם יצירותיו של צ'ארלי פארקר. מוטיבים יהודיים שפוגשים את הביבופ, ושופר שמייבב כמו סקסופון. אריק – כלי נשיפה ושופרות, יואב לוי – פסנתר , אורי נווה – כלי הקשה, עומר ריז'י – קלידים.
מורן קריתי ולהקתו – אחרי 5 שנות שתיקה חוזר מורן קריתי לשיר. מורן התחיל לעבוד על אלבום בכורה אך הפסיק, וחוזר עכשיו לקראת אלבום חדש.
הדר גלרון – על הקשר בין חשבון לנפש.
דובלה רייזר.
הרב יעקב גלויברמן – לקראת ראש השנה ופרשת השבוע.
דיויד סלע – עורך אתר נוסטלגיה. על החזרה של השנות טובות: המשלוח של כרטיסי ברכה, -מה היה המקור למנהג הזה? הרטרו במשלוח שנוטובות, ועוד.
יניב בלו – מנהל הפיתוח בחברת התכנה I GO עם חידושים בג'י.פי.אס.
היינן אור נדבך מיקב תבור – עם היינות המבעבעים החדשים של היקב: 562 BRUT אדום מענבי ברברה, ו- 562 BRUT לבן מענבי שרדונה (80%) וקברנה סוביניון (20%), ויינות נוספים של היקב מסדרות אדמה, תבור ומסחה.
השף מסעדן זמי שרייבר – עם אוכל יהודי מסורתי לקראת החגים.
טובה ספרא – מה יהיה בשנה הבאה עלינו לטובה? מה יאמרו הכוכבים?
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר