לילה חי מאוד 30.6: לילה לבן עם יינות לבנים של יקב אסיף והשף טל כהן

ביום חמישי י30.6.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 30.6.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע – לילה לבן בתל אביב:
האחים צנחני
– מוסיקה סובבת עולם , מסע תרבויות בארץ – שירים ישראלים בסגנונות שונים, רגאי, אתני, אפריקאי, היודל השוויצרי, שירי שנות השישים והשבעים ועוד. עירן – גיטרה ושירה, אופיר- שירה וכלי הקשה, גולן – תופים ושירה.
סולני האופרה הישראלית – מתוך חגיגת לילה לבן של להיטי אופרה ומחזות זמר שמתקיים בלילה במשכן האופרה.
הרכב אפרו פופ של בית הספר רימון – בהדרכתו של דורון רפאלי.
צליל וסלעית בירן – שירה בציבור למתקדמים.
טריו בנדורה של דורון רפאלי – ג'אז מודרני מקורי, בעיבודים מלאים גרוב אפריקאי ומתובלים בניחוח כנעני מקומי. דורון רפאל י- תופים וכלי הקשה,הוד מושונוב- קלידים, רן לוי- בס.
איש הנוסטלגיה דיויד סלע – סיפורה של העיר הלבנה, מה היה ה"לילה חי מאוד" של תל אביב הקטנה, מקומות הבילוי והאוכל, ועוד.יעקב אוריה, יקב אסיף
דובל'ה רייזר.
מדריכי הסיורים בתל אביב של עמותת התיירות – שדרות רוטשילד, נווה צדק, סיפורי בתים, ועוד.
לילה לבן בתל אביב ואנחנו עם יינות לבנים והיינן יעקב אוריה מיקב אסיף – היקב הישראלי הראשון של יין לבן. היקב הוקם בשנת 2006 במושב בני עטרות שבמרכז הארץ, ועבר לרובע האומנים בערד. אוריה אוסף ובוצר את ענביו מכפר יובל, דלתון ועלמה שבצפון, מיישובי הרי ירושלים, מטע, דולב וצובה, וממצפה רמון שבדרום. 6 זני ענבים לבנים. 2 יינות זניים – שרדונה וויונייה, ובלנדים של גוורצטרמינר, סוביניון בלאן, סמיון, שנין בלאן, שרדונה, וויונייה.
השף טל כהן.
תומר סגיס.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר