לילה חי מאוד 5.1: מסעדת אוונגרד ויקב שטרן

ביום חמישי 5.1.12 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 5.1.12 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
מוטי גלעדי ולהקת קולן
– במופע "שירת המעלות": ניגונים וזמירות מבית אבא בהרמוניות חדשות ובשילוב קטעי הומור וחיקויים.
אלון עדר – עם אלבום שני עם טקסטים מקוריים שלו ולהקה. שילוב של אלקטרוניקה ומוסיקה שחורה לצד רוק 'נרול ופופ. אלון – שירה, פסנתר וגיטרה, אבנר קלמר – כינור וקולות, יונתן רוזן – תופים, רן דרום – גיטרה חשמלית וקולות, נדב הולנדר – בס וקולות.
זמרים ושחקנים של המחזמר "צלילי המוסיקה" – המחזמר הקלאסי המצליח ביותר בכל הזמנים, בתיאטרון הספריה בית צבי.
דובל'ה רייזר.
האסטרולוגית טובה ספרא
– מה יהיה?דיויד לוי, אוונגרד
השף דייויד לוי – מ"אוונגרד" דיינר אמריקאי, עם ספרו הראשון "רגעים מתוקים": עוגות, קינוחים, ושאר קינוחים שליקט ושידרג במהלך השנים.
עו"ד בני דון יחיא – עם ספרו החדש "תורת היחסים", על נשים וגברים ומה שביניהם.
היינן ג'וני שטרן – מיקב שטרן בקיבוץ תובל שהוקם בשנת 2004. ג'וני מייצר יינות אדומים שנבצרים מכרמים ברמת הגולן (קדמת צבי), בגליל העליון (רמות נפתלי, ספסופה, כפר שמאי ותובל). היקב מייצר כ- 17000 בקבוקים בשנה. יינות זניים – קברנה סוביניון, קברנה סוביניון רזרב וקברנה פרנק, ובלנדים – רותם -קברנה סוביניון, מרלו, קברנה פרנק ופטי ורדו; יונתן – קברנה סוביניון, מרלו ופטי ורדו, קמ"ש- קברנה סוביניון, מרלו ושיראז.
תומר סגיס.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר