לילה חי מאוד 7.1.0.10: פסטיבל היין ה- 12 של יקבי יהודה ואוכל כורדי

ביום חמישי 7.10.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 7.10.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
"אחרית הימים 2" – אלי מגן שירה ובס, גבי שושן –שירה – סולני להקת "אחרית הימים" המיתולוגית מתאחדים לסדרת הופעות. עם עמוס עבר הדני – גיטרות, גיא בן ברק – תופים, עדי רנרט – פסנתר; .
עדי רנרט – עם אלבום אישי חדש "פעמון", אותו גיבש במהלך השנים האחרונות, ובו שיתף נבחרת אמנים למגוון שירים אותם הלחין, ביניהם גידי גוב, ברי סחרוף, רונה קינן. בתוכנית עדי ישיר וינגן עם חבריו קטעים מהאלבום.
הסקסופוניסט עמיקם קימלמן – עם אלבום חדש "המנגינות הגדולות של מיקי גבריאלוב", ולקראת מופע בפסטיבל תל אביב למוסיקה.
דובלה רייזר.
פסטיבל היין ה- 12 של יקבי יהודה
 מתקיים החודש ובו טיולים, מופעים, קולינריה. איזור יהודה משופע במשפחות המארחות במגוון סגנונות הבישול, אוכל ביתי באווירה כפרית – וכמובן יין.
באולפן יתארחו:
חוקר המערות ומדריך הטיולים יאיר צורן – טיולים באיזור יהודה.
היינן שוקי ישוב מיקב עגור – עם היינות החדשים של היקב:בלנקה, רוסה, קסם, ושמירה מיוחדת 2008 בלנד של קברנה סוביניון, מרלו, קברנה פרנק ופטיט וורדו.
אסנת משה – ממושב עגור עם אוכל כורדי שמח. אסנת מארחת בביתה ומספרת את סיפורה האישי. היא משמרת את המורשת הכורדית כפי שהובאה מכורדיסטן, ומשתמשת בפתיליות ופרימוסים עד היום.
ג'קסי ג'קסון.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר