לילה חי מאוד 7.4: יקב תבור, ביסטרו טשרניחובסקי 6, בירה ביתית

ביום חמישי 7.4.11 התוכנית "לילה חי מאוד" משודרת אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 7.4.11 התוכנית "לילה חי מאוד" משודרת אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
להקת "דלתות נפתחות מעצמן"
– עיבודים מפתיעים עם פרשנות אישית למיטב הקלאסיקות של מאיר אריאל. שירי האהבה, מחאה, אהבת המולדת ועוד. חברי הלהקה באים מרקעים ומסגנונות מוזיקליים שונים. עידן טולדנו – גיטרה קלאסית, בוזוקי, עוד ושירה, יותם הלוי – בס ושירה, שחף אאודה – כלי נשיפה, אריאל קאסיס – קאנון, אורי נווה – קחון וכלי הקשה.
רן אלירן – והגיטרה, שוב בארץ.
דובל'ה רייזר.
האסטרולוגית טובה ספרא.
תמי לנצוט ליבוביץ
– יועצת התדמית, נימוס ונוהג בינלאומי. לקראת פסח: מתנות, אורחים, סידור שולחן, ביגוד, ארונות ועוד.
הסטנדאפיסט איתמר "ראסטה" פדאל.
חגית מנדס – מנהלת המותג 'יקב תבור'
, עם היינות החדשים של היקב מסדרת אדמה המייצגים פסיפס של אדמות – סוביניון בלאן 2010, קברנה סוביניון בזלת וטרה רוסה, ומרלו בזלת 2008 , וסדרת הבסיס של היקב, 'תבור' – שיראז 2008 וקברנה ומרלו 2008.
השף אייל מרון מביסטרו טשרניחובסקי 6  – עם פרויקט בניחוח צרפתי של טעמים מפרובאנס, יין מחבל בורגון ומופעים מוזיקליים שילוו את הקולינריה. אייל הוא מדריך קרב מגע לשעבר.
יוסי יודקוביץ – מדריך סדנאות בירה ומבשל בירה ביתית, לקראת פסטיבל הבירה השני של מבשלות הבוטיק הישראליות.
תומר סגיס.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר