לילות לבנים בכנרת 2009

לילות לבנים בכנרת, ביוזמת עמותת התיירות עמק הירדן, מעוררים את לילות חמישי של חודש אוגוסט. בתאריכים 6, 13, 20 ו- 27 באוגוסט 2009, החל משעות הערב ואל תוך הלילה, אזור עמק הירדן סובב כנרת מציע עשרות פעילויות – הרפתקאות, היסטוריה, שירים, אמנות ויצירה, רוחניות, אוכל ועוד

לילות לבנים בכנרת, ביוזמת עמותת התיירות עמק הירדן, מעוררים את לילות חמישי של חודש אוגוסט. בתאריכים 6, 13, 20 ו- 27 באוגוסט 2009, החל משעות הערב ואל תוך הלילה, אזור עמק הירדן סובב כנרת מציע עשרות פעילויות – הרפתקאות, היסטוריה, שירים, אמנות ויצירה, רוחניות, אוכל, בילוי בנמל עין גב או משחק משפחתי "המרוץ לאוצרות הכנרת".

קשה לבחור? השנה ב"לילות לבנים בכנרת" מציעים עזרה בבחירה שמקלה גם על הכיס – הילולים לבנים. מגוון חבילות המשלבות כמה אטרקציות המוזמנות כחבילה מראש במחירים מוזלים, במחירים של 75 ₪ – 170 ₪ לחבילה.

אז מה יש לנו? לילה לבן הרפתקני המציע את צילום: הדס בשןכל אפשרויות השטח בטיולי לילה: ג'יפים, מיולים, מרכבות ואופניים. אפשר גם לשוט בירדן, בקאנו. קומזיצים על שפת נחלים, חיות בר, תה צמחים וסיפורים הם חלק מהחוויות בלילות הלבנים. לילה לבן בשבילי הזמן עם טיולים רגליים, לעיתים עם עששיות, בעקבות שירים, סופרים, סיפורים, חלוצים, בעקבות ההיסטוריה וגם בעקבות הירח, ו"הלילה הוא שירים"- מופעי שירה עברית, מעל שפת הכנרת חגיגיים.

עוד בלילות לבנים בכנרת "רוח לילה לבנה" – סדנאות ומפגשים שבהם הגוף והנפש אחד הם, לילה לבן ומשעשע, קייקח אותנו לעשות ספינינג על המזח ולהאכיל תנינים בלילה לאור לפידים. ויש גם שוקולד, גבינות עיזים, לחם חם מהתנור ובשר באחת משתי מסעדות, משט של סירות עץ בכנרת וגם נסיעה ברכבת.

לילות לבנים בכנרת – 6 ,13 20, ו- 27 באוגוסט 2009
לפרטים נוספים: www.לילות-לבנים.com
                      www.kinneret.info

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר