לילות תל אביב והרצליה: מנות עיקריות ב-25 שקל

פסטיבל "לילות תל אביב והרצליה" יתקיים בין התאריכים 1 – 10 בנובמבר. המארגנים אומרים כי מיטב המסעדות והשפים המובילים באיזור תל אביב והרצליה מאחדים כוחות, ויציעו בפסטיבל הלילי מבחר מנות שף מיוחדות ב- 25 ש"ח, ולצידן אלכוהול וקוקטיילים ב- 14 ש"ח בלבד.

פסטיבל "לילות תל אביב והרצליה" יתקיים בין התאריכים 1 – 10 בנובמבר.
המארגנים אומרים כי מיטב המסעדות והשפים המובילים באיזור תל אביב והרצליה מאחדים כוחות, ויציעו בפסטיבל הלילי מבחר מנות שף מיוחדות ב- 25 ש"ח, ולצידן אלכוהול וקוקטיילים ב- 14 ש"ח בלבד.

בין המסעדות המשתתפות בפסטיבל: אודאון (תל אביב, הרצליה), אוונגרד, אוקינאווה (תל אביב, הרצליה), אינגריד, אל בריו, ברוהאוס, דיטה, דים סאם, l'entrecote , מצדה (תל אביב, הרצליה), מקס ברנר (רמת החייל), מרתה, sergos, paco, פביאנה פסטה (דויד המלך, גרוזנברג), Frame, קולומבוס, קזנקי (תל אביב, הרצליה), רוסטיקו, רנינג סושי ותהל.
במהלך הפסטיבל המסעדות מזמינות לחגוג החל מ- 22:30 ולמשך כל הלילה, עם הפנינג לילי שכולל תפריט מנות מיוחד ב- 25 ₪ ותפריט אלכוהול ב-14 ₪.

יזמי הפסטיבל, טל נחמיה וערן זלינגר, בעלי חברת פה אחד-מסעדות מדברות, אומרים: "אנו שמחים להגיש לבלייני המסעדות שאוהבים את השעות הקטנות של הלילה, את האפשרות ליהנות ממחירים מפתיעים ולחוות היכרות קולינרית משכרת עם מסעדות הפסטיבל. מטרת פרויקט זה הנה למתוח את שעות פעילות המסעדות, ובכך ליצור תרבות בילוי לילית חדשה במסעדות".

בין המנות המובחרות: כדורי ריזוטו עם בייבי שרימפס מוגשים עם קרם עגבניות של השפית יולי מזרחי ממסעדת קזנקי, קרפצ'יו פילה בקר עם אגסים פרמזן וארוגולה של השף מתן אברהמס ממסעדת אודאון, המבורגר בקר וטלה מוגש עם ביצת עין של השף תומר ליבנה מ- sergos, שו מאי בטטה וכוסברה של מסעדת דים סאם, סלט סשימי סנבייאסו של מסעדת רנינג סושי, שיפוד אוקי מאקי של השף טייגר מאוקינאווה, וקבבונים על מקל קינמון ברוטב טחינה HOME MADE של השף דיויד לוי ממסעדת אוונגרד.

חובבי האלכוהול יוכלו להנות מקוקטיילים כגון סנגריה ב"אל בריו", מוחיטו דובדבנים ומרטיני רימונים ב-"sergos", קוקטייל גרניטה ערק עם אשכוליות אדומות וליים ותפוח השטן – צייסר שנאפס תפוח עם טפטוף טבסקו ב"אינגריד", מרגריטה ג'ינג'ר-ליצ'י קפואה ב"אוקינאווה". כל אחד מאלה יימכר ב- 14 ש"ח בלבד.
בכל המסעדות יוצעו יינות מסדרת "yellow tail" במחיר 14 ש"ח לכוס.

פרטים נוספים אודות הפסטיבל:
חברת "פה אחד" 03-6912540
אתר www.rest.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר