ליקר רימונים אורגני מחנות המשק בחוות הבריאות מצפה הימים

בחוות מצפה הימים אומרים כי ניתן לשמור את הרימון עטוף בניילון ומשוח בשמן, במקרר למשך חודשים ארוכים. את הגרגרים ניתן להקפיא. אבל המומלץ ביותר מבחינת מצפה הימים הוא לאכול אותו טרי בעונתו ללא התערבות

עם בוא החגים ותחילתה של שנה חדשה, מציעים במצפה הימים, ולאורך כל השנה, ליקר רימונים אורגני מהרימונים הגדלים בבוסתן חוות מצפה הימים, ללא ריסוס.
לאחרונה הפך הרימון ומיץ הרימון לטרנד עולמי עקב המחקר שקבע כי מיץ רימונים מועיל במניעת מחלות וכאנטי אייג'ינג.

הרימון הינו הפרי בו נוגדי החמצון נמצאים בכמות הגדולה ביותר. בעיקר ברכיבי הצבע האדום שלו המכונים "פוליפנולים", המסייעים לגוף להתגונן מפני נזקים תאיים העלולים לגרום לסרטן, מחלות לב וכד' וגם לירידה בלחץ הדם. הטרנד העיקרי הינו בשתיית מיץ הרימון היעיל באנטי אייג'ינג, ולכן הפך ללהיט עולמי.

הרימון דל שומן, מכיל כ- 60 קלוריות, עשיר באשלגן, ברזל, וויטמין סי. מקור מצוין לחומצה פולית וויטמינים B ו-A. ברימון 613 גרעינים – תרי"ג מצוות וכמו שנאמר "מלא מצוות כרימון". ביהדות מסמל הרימון שפע, פריון וחוכמה.
הרמב"ם גילה את תכונותיו כבר אז ויחס לו תכונות רפואיות וגם המצרים הקדמונים השתמשו בקליפתו לצורכי קוסמטיקה ולהקלה מכאבי בטן ובתולעים בקיבה. המצרים אף נקברו עם רימונים בדרכם לעולם הבא.

בחוות מצפה הימים אומרים כי ניתן לשמור את הרימון עטוף בניילון ומשוח בשמן, במקרר למשך חודשים ארוכים. את הגרגרים ניתן להקפיא. אבל המומלץ ביותר מבחינת מצפה הימים הוא לאכול אותו טרי בעונתו ללא התערבות.

בחנות חוות המשק של מצפה הימים ניתן לרכוש רימונים טריים אורגניים וכן ליקר רימונים וכמובן את כל מטעמי המשק – פירות טריים ויבשים, שמן זית, ליקרי פירות, ריבות הבית, גבינות, מאפים ועוד ועוד..

מחיר ליקר רימונים אורגני: 35 ₪ לבקבוק של 250 מ"ל
מבצע ל- 3 בקבוקים: 90 ₪

ימים ושעות פתיחת חנות המשק:
א'-ה' משעה: 08:30 – 16:30
ו' משעה: 08:30 – 18:00
שבת: 08:30 – 16:30

חוות הבריאות מצפה הימים
טל. 04- 6994555
www.mizpe-hayamim.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר