ליקר DISARONNO מתלבש על DIESEL

דיסרונו הוא אמרטו ונחשב לאחד הליקרים המפורסמים בעולם. בתוך שמן שמופק מגרעיני משמשים משרים קרמל, סוכר, תמצית שמופקת מ-17 צמחים ופירות שונים, ואלכוהול טהור. בתהליך מיוחד הופך דיסרונו לבעל גוף מלא, ארומטי ועשיר
DISARONNO (דיסארונו) חוגג שבע שנים למהדורות הייחודיות שבמסגרתן לובש הליקר עיצוב עדכני של בית אופנה איטלקי מוביל

הליקר האיטלקי DISARONNO – המוכר בארץ ובעולם כאמרטו, ממשיך במסורת הסדרות המעוצבות שלו, והפעם סדרה חדשה במהדורה מוגבלת לשנת 2019 הנושאת את חתימתו של בית האופנה האיטלקי DIESELשיתוף פעולה כזה של יצרנית הליקר עם מותגי על מתקיים בפעם השביעית, לאחר שבשנים הקודמות לבש הליקר עיצוב של מיטב בתי האופנה האיטלקיים, ביניהם רוברטו קוואלי, וורסצ'ה, מוסקינו, אטרו, ומיסוני.

המהדורה החדשה מוצעת כמהדורה מוגבלת של בקבוק DISARONNO לאספנים, בסגנון שמעניק פרשנות מיוחדת לחתימת התווית של ג׳ינס DIESEL, כשהעיצוב משקף את הגישה המשותפת של שני המותגים האיטלקיים אשר שמים דגש על קידום היצירתיות והמקוריות בעולם.

מותג DISARONNO תומך בקרן OTB – הזרוע הפילנתרופית של חברת האם של דיזל, ודוגל בסיסמה של  "פעולות אמיצות לעולם טוב יותר" באיטליה וברמה העולמית. הקרן מעורבת ביוזמות חברתיות המתמקדות בשלושה עקרונות: קיימות, חדשנות והשפעה חברתית ישירה.

מחיר בקבוק ליקר DISARONNO 700 מ"ל, 28% אלכוהול בעיצוב DIESEL: 120 ₪. להשיג בחנויות יין ואלכוהול מובחרות. יבואן: הכרם

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר