למרות המשבר הכלכלי 66% מהישראלים מתכוונים לצאת לנופש במהלך שנת 2009

כך עולה מסקר שנערך לקראת IMTM 2009 – יריד התיירות השנתי של ישראל שיתקיים בתאריכים 11-12 בפברואר בגני התערוכה בת"א. עוד עולה מהסקר כי חלה עליה של 9% בקרב הישראלים שמתכוונים לנפוש בארץ ביחס לתקופה המקבילה אשתקד

למרות המשבר הכלכלי והמיתון הגובר במשק, 66% מהישראלים מתכוונים לצאת לנופש במהלך שנת 2009, כך עולה מסקר שנערך השבוע על ידי מכון הסקרים גיאוקרטוגרפיה לקראת IMTM 2009 – יריד התיירות הבינלאומי השנתי שיערך בתאריכים 11-12 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב.

עוד עולה מהסקר כי חלה עליה של 9% בקרב הישראלים שמתכוונים לנפוש השנה בארץ (כ- 27% השנה לעומת כ- 18% על פי סקר זהה שנערך אשתקד). כמו כן, חלה ירידה של כ- 4% בקרב הישראלים המתכוונים לנפוש השנה בחו"ל (כ- 20% השנה לעומת כ- 24% אשתקד). בקרב הישראלים שמתכוונים לנפוש גם בארץ וגם בחו"ל, התוצאות היו זהות השנה ובשנה שעברה: 15%.

בנוסף, מבין הנשאלים שמתכוונים לנפוש השנה בחו"ל, עולה כי מבין היעדים שהוצגו בפניהם כ- 64% ייסעו לאירופה, כ- 39% לאמריקה, כ- 19% ליוון, קפריסין והאיים, כ- 17% למזרח הרחוק, כ- 16% לתורכיה וכ- 5% לסיני.

אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של Israel Travel News ומיזמי IMTM אומר: "הישראלי התחיל להבין שלנסוע לנופש זו הוצאה לגיטימית ולא מותרות כפי שנהוג היה לחשוב בעבר. יתכן כי למרות ואולי בגלל החודשים האחרונים יותר ויותר ישראליים מחליטים לצאת לנופש כדי לנוח, להירגע מהמתח הרב, לטעון מצברים ולברוח לכמה ימים מהמציאות הלא פשוטה. מחמם את הלב שחל גידול תלול בקרב הישראלים שינפשו בארץ, אני משער שבין הסיבות לכך היא הלחימה שפקדה אותנו בגזרת הדרום שחיברה את הישראלים לשורשיות ולארץ. זוהי הזדמנות מבורכת להיחשף לנופיה המדהימים של ישראל ולגלות אוצרות טבע במרחק של רק כמה שעות נסיעה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר