לפעמים כוס תה שווה 47,000 ₪

‏מלצרית אשר שפכה על עצמה כוס תה חם, קיבלה מחברת הביטוח של המעסיק פיצוי בסך של 47,000 ₪, מאחר ולפי טענתה המקום היה צפוף מדי

‏מלצרית אשר שפכה על עצמה כוס תה חם, קיבלה מחברת הביטוח של המעסיק פיצוי בסך של 47,000 ₪, מאחר ולפי טענתה המקום היה צפוף מדי.

המלצרית אשר עבדה במסעדה באילת, טענה באמצעות עורך דינה אופיר מילר ממשרד מילר ושות', כי בעת שניגשה לשולחן סועדים להגיש שתייה חמה, הפילה בשל דוחק וצפיפות במסעדה ומשקלו הרב של המגש אותו החזיקה בידה, כוס עם תה רותח אשר נשפך על בטנה. עקב כך נגרמה לה כוויה בבטן, והיא הופנתה לטיפול בבית החולים ושהתה 11 ימים בחופשת מחלה בביתה.

המלצרית טענה, בין היתר, כי בעלי המסעדה התרשלו בשעה שלא מיקמו והציבו את שולחנות הסועדים באופן שאפשר מעבר בטוח במסעדה, לא כל שכן למעבר מלצרים עם מגשי שתייה חמה, הכניסו לשטח המסעדה כמות סועדים מעל ומעבר ליכולתה, ולא סיפקו לעובדים אמצעי הגשה מתאימים למשקאות חמים ולעבודה בתנאים של דוחק וצפיפות, כגון עגלת שירות והגשה.

לאחר מו"מ ארוך שהתנהל בין הצדדים מחוץ לכותלי בית המשפט, הסכימה חברת הביטוח של המעסיק לפצות את המלצרית בסך של 47,000 ₪ מעבר לתשלום שקיבלה מביטוח לאומי שהכיר במקרה כתאונת עבודה, וזאת מבלי להודות באחריות.

עו"ד מילר אומר: "חובה על המעביד לדאוג לסביבת עבודה בטוחה של עובדיו, לקיים שיטת עבודה מתאימה ולפקח על ביצועה. עובד הבא לעבודה זכאי למקום עבודה בטוח, ושהמעסיק ידאג ככל יכולתו שהעובד יחזור לביתו במצב זהה מבחינה בריאותית כפי שהגיע לעבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר