לקראת החגים: עלייה של 50% במכירת יינות ומשקאות חריפים

ניכר שינוי בהרגלי רכישת מתנות לחג בקרב הצרכן הישראלי, עם מעבר וגידול בקניית אריזות מתנה של יינות ומשקאות חריפים במקום פרחים, כלי בית ושוקולד

"החברה הסקוטית" לייבוא ושיווק יינות ומשקאות חריפים, מדווחת על עלייה ניכרת של 50% במכירת יינות לקראת עונת החגים.

דן ליאור, מנכ"ל החברה, מסר כי בשל צפיפות מועדי החגים השנה והמספר המואט של ימי העבודה, אנשים נוהגים לקנות כמות גדולה של יינות שתספיק לכל ארוחות החג למשך כל החודש.
"ניכר שינוי בהרגלי רכישת מתנות לחג בקרב הצרכן הישראלי, ישנו מעבר וגידול בקניית אריזות מתנה של יינות ומשקאות חריפים במקום פרחים, כלי בית ושוקולד", אמר ליאור

היינות המבוקשים ביותר בשולחן החג השנה הנם יינות ישראליים, אולם קיימת דרישה גם ליינות יבוא, כולל יינות לא כשרים.
לדבריו יש עלייה חוזרת בביקוש ליינות צרפתיים. כמו כן נמכרים מצוין כל היינות בעלי תג מחיר נמוך יחסית.
ישנה התעניינות גדלה ביינות העולם החדש, למשל מארגנטינה, אוסטרליה ודרום אפריקה.
כמו כן ישנו ביקוש גדול מאוד ליינות ישראלים הנותנים תמורה מלאה למחיר. כך למשל צפוי מחסור במלאי של יינות דלתון מכל הסדרות.

בנוסף נרשמה עלייה במכירת משקאות חריפים, המהווים גם מתנה לחג, של כפליים מהממוצע החודשי השנתי. המשקאות המבוקשים ביותר הנם ליקרים ייחודיים, כגון אמרולה, וודקות ייחודיות כגון סטוליצ'ניה בטעמים וויבורובה, קוניאק מיוקוב וניל, לימונצ'לו וילה מאסה, ועוד.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר