לקראת החזרה לבית הספר: איך קונים מדפסת ויוצאים מרוצים?

מה למדפסות באתר כמו "אכול ושאטו" העוסק באוכל וביין? כאשר מדפסות נמכרות ברשתות ובמרכולים, כדאי לדעת מה לקנות בתחום זה יחד עם הבשר, הדגים והמשקאות הקלים

החזרה לבית הספר כרוכה בהוצאות רבות על ציוד עבור התלמידים. בשנים האחרונות בנוסף למחברות, קלמר, ילקוט וכד', גוברת המגמה לצייד את התלמידים בכל הקשור למחשוב ואלקטרוניקה. אחד המכשירים הפופולריים אשר מקלים משמעותית על עבודת התלמיד הינו המדפסת או מדפסת משולבת – מכשיר הכולל בתוכו מדפסת, פקס, מכונת צילום וסורק – והכל במכשיר קומפקטי אחד החוסך מקום בבית. בכדי לעשות את הקנייה הנכונה והמשתלמת ביותר, כדאי לקחת בחשבון מספר משתנים:

סביבת העבודה של המדפסת
יש לקחת בחשבון את המקום בו תמוקם המדפסת בבית. הגודל הפיזי של המדפסת וסוג החיבור למחשב הביתי, חשובים מאוד ויש לשים לב לכך ולהתאים זאת למיקום המיועד לה.

סוג ההדפסה
יש להבדיל בין שני סוגי הדפסה עיקריים:
הדפסה בצבע – כאשר יש צורך בהדפסה צבעונית כדאי לבחור במכשיר אשר מדפיס בטכנולוגיית הזרקת הדיו, כמו כן רצוי לבחור במדפסת בעלת מכלי דיו נפרדים המאפשרים חיסכון בעלויות (שכן כאשר צבע אחד נגמר אין צורך להחליף הכל) והמיועדים למספר דפים רב ככל האפשר.
הדפסה בשחור לבן – אם לא נדרשת הדפסה צבעונית, עדיף לרכוש מדפסת לייזר קטנה ומהירה, גם כאן כדאי לשים לב שתהייה בעלת חומרים מתכלים נפרדים (תוף וטיונר), בכדי לחסוך בעלויות.

קישוריות המכשיר למחשב
כיום בשוק קיימים מכשירים בעלי חיבור רשת מובנה, במחיר דומה למכשירים ללא חיבור כזה, כדאי לרכוש מכשיר עם חיבור רשת מובנה שכן זה מאפשר הדפסה מכל המחשבים ברשת הביתית, ללא תלות במחשבים האחרים – ימנע את הצורך בקניית מדפסות נוספות בעתיד ומריבות בין האחים.

מכשירים משולבים – חיסכון אמיתי
היות וגם בבית אנו זקוקים למספר מכשירים – סורק, מדפסת, פקס ואף מכונת צילום (בעיקר לתלמידים), אך יחד עם זאת בדרך כלל מוגבלים במקום, יש פתרו. היום ניתן למצוא במחירים מצוינים מכשירים משולבים, המכילים בתוכם את כל התכונות או חלקן.
קניית מכשיר משולב הנה פתרון מעולה, בעיקר אם למכשיר יש משטח צילום וסריקה המתאים לחוברות וספרים – פתרון אידיאלי לכל אותם תלמידים שלא אוהבים להעביר את כל זמנם בספרייה העירונית או של בית הספר.
בנוסף, למכשירים המשולבים ערכים מוספים כגון – חיבורי רשת, חיבור לכרטיס דיגיטלי להדפסת תמונות וסריקה ישירה וכדומה.
מכשיר משולב יענה על רוב, אם לא כל הצרכים של התלמיד, וגם הוריו.

חברת brother מציעה מספר מכשירים שיענו על צרכיו של התלמיד ומשפחתו:
בטכנולוגיית הזרקת הדיו
מכשירים משולבים:
Brother MFC-5440CN – מדפסת, פקס, מכונת צילום וסורק צבעוניים, עם מזין דפים אוטומטי וכרטיס רשת פנימי מובנה, בעל 4 מכלי דיו נפרדים לחסכון בעלויות.
Brother MFC-425CN – מכשיר משולב הכולל מדפסת צבעונית, פקס, מכונת צילום צבעונית, מזין דפים אוטומטי, כרטיס רשת מובנה, סורק צבעוני ופוטו סנטר להדפסה ישירות מכרטיס זיכרון, בעל 4 מכלי דיו נפרדים לחסכון בעלויות.
Brother MFC-115c – מכשיר משולב הכולל מדפסת, מכונת צילום וסורק צבעוניים עם פוטו סנטר להדפסת תמונות ישירות מכרטיס זיכרון, בעל 4 מכלי דיו נפרדים לחסכון בעלויות.
בטכנולוגיית הלייזר:
Brother HL-2030 – מדפסת לייזר קטנה ומהירה לשימוש ביתי עם מתכלים נפרדים לחסכון בעלויות.


שרון שפר הוא מנהל טכני ברשף פתרונות הדפסה בע"מ, נציגת brother בישראל



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר