לקראת יום העצמאות: גידול במכירת מוצרי חלקי עוף טרי ונקניקיות

בשבוע שלפני יום העצמאות יש עלייה משמעותית בצריכת מוצרי עוף טרי הנאמדת ב-35% לעומת שבועות אחרים בשנה. צילום סטודיו עוף טוב
הצרכן ישראלי אוהב עוף. לפי נתוני עוף טוב: צריכת העוף הממוצעת לנפש בישראל היא 42 ק"ג בשנה – מקום שני בעולם אחרי ארה"ב

לקראת יום העצמאות מדווחת חברת עוף טוב על גידול כמותי של 45% בצריכת נקניקיות, ו-35% בצריכת מוצרי עוף טרי על חלקיו. בחברה אומרים כי עליהם לעמוד בדרישה הרבה  לחלקי עוף, ובעיקר לפרגיות ולנקניקיות, שהביקוש להם גדל באופן המשמעותי ביותר בחגיגות יום העצמאות, ולשם כך היא נערכה עם ייצור מוגבר של מוצרים אלה.

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

לפי עוף טוב, לאחר שנים בהן נחשבו הנקניקיות למוצר בשרי נחות, הן מתקבלות היטב בשוק. "הישראלים הפסיקו לחשוש מנקניקיות, והם יודעים שאנחנו מציעים להם מוצרים איכותיים וטעימים. מוצרי הנקניקיות רבים ומגוונים, ולאחרונה אף נכנסו לשוק נקניקיות פרימיום במבחר טעמים וסגנונות אשר תורמות לגידול בקטגוריה", אומרת ענבל טרופ קירש, סמנכ"לית השיווק בעוף טוב, שמציינת: "נקניקיות הן מוצר בשרי לגיטימי, והיצרנים מקפידים על ייצורן תחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר, כפי שהם מקפידים בכל מוצר עוף אחר". שוק הנקניקיות בישראל נאמד ב- 140 מיליון שקל בשנה שהם כ- 5,300 טון נקניקיות. יום העצמאות מוסיף בממוצע כ 40% למכר בחודש החג.  פלח נקניקיות הפרימיום רשם גידול של 29% בין 2017 ו-2018, ובמהלך 2019 הגידול עומד על 39%.

על פי נתוני עוף טוב, צריכת העוף הממוצעת לנפש בישראל היא 42 ק"ג עוף בשנה – מקום שני בעולם אחרי ארה"ב. כ- 60% ממשקי הבית בישראל כוללים בסל הקניות שלהם חזה ועוף טרי על חלקיו. בשבוע שלפני יום העצמאות ניכרת עלייה משמעותית בהיקפי הצריכה של מוצרי העוף הטרי, הנאמדת ב- 35% לעומת שבועות אחרים בשנה.

מידע על החברה ומוצריה באתר עוף טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר