לקראת עונת תיירות הקיץ: מתיחת פנים לאתר האינטרנט של אלדין טרוול

האתר כולל מאגר של כ-23,000 בתי מלון ו-3,000 סיורים ברחבי העולם אותם ניתן להזמין בקלות כבר בדף הבית. בנוסף, האתר מספק ללא תשלום מידע רב על מפות, ויזות, מידע רפואי, המרת מטבעות ואירועים שמתקיימים בעיר המבוקשת ומאפשר להוריד שוברי הנחה למסעדות ולאירועים. האתר מוצג בארבע שפות: עברית, רוסית, ערבית ואנגלית

אתר האינטרנט של אלדין טרוול www.aladdintravel.co.il עבר מתיחת פנים, ולדברי החברה עתה הוא יותר יעיל, נוח, קל לניווט וידידותי למשתמש.
האתר כולל מאגר של כ-23,000 בתי מלון ו-3,000 סיורים ברחבי העולם אותם ניתן להזמין בקלות כבר בדף הבית. בנוסף, האתר מספק ללא תשלום מידע רב על מפות, ויזות, מידע רפואי, המרת מטבעות ואירועים שמתקיימים בעיר המבוקשת ומאפשר להוריד שוברי הנחה למסעדות ולאירועים. האתר מוצג בארבע שפות: עברית, רוסית, ערבית ואנגלית.

בעמוד הפותח ישנה רשימה של ערים ברחבי העולם, לחיצה על העיר המבוקשת לחופשה מאפשרת לגולש לבחור את תאריך החופשה המבוקש, את מספר הנופשים ואת סוג החדר המבוקש ותציג בפניו אפשרויות מפורטות-כולל תמונות- של בתי מלון המתאימים לקריטריונים שבחר. באופן דומה ניתן לחפש סיורים ואטרקציות ברחבי העולם וכן דירות ובתי נופש.

בנוסף, העמוד הפותח כולל באנרים כדוגמת: "המומלצים שלנו", שמציגים עבור המתלבטים עמודי תוכן והמלצות מעודכנות, שיציעו לכם לבחור חופשות אטרקטיביות ומעניינות במיוחד, "דילים חמים", המספקים מידע על דילים מתחלפים משתלמים במיוחד להזמנה מיידית וחמה מהתנור שמציעה אלדין טרוול ועוד.

לאחר שלקוח מבצע הזמנה, נפתח לו חשבון המעניק לו סיסמה אישית. בדף הבית של האתר קיים קישור בשם "החשבון שלי" אשר דרכו הוא יכול להדפיס את שובר ההזמנה, לבצע שינויים או לבטל את ההזמנה, והכל באופן עצמאי. בנוסף כולל האתר טפסים מקוונים כדוגמת טופס משוב וכן מאפשר ליצור קשר עם אלדין טרוול דרך עמוד הבית, מבלי להשתמש במייל האישי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר