לקראת פורים: משלוח מנות לפורים שהוכן על ידי אנשים עם מוגבלויות

על מנת לאפשר לכמה שיותר אנשים וארגונים להנות מהמוצרים המיוחדים, הכינו עובדי אנד ג'וי שילובים רבים של משלוחי מנות ומארזי חג במחירים הנעים בין 10-200 שקל. לקניות מרוכזות תינתן הנחה של עד 40%

סטודיו אנד ג'וי בפארק אפק בראש העין, שבו מועסקים אנשים עם מוגבלויות, עיצב מגוון של משלוחי מנות ומארזי חג לפורים.

משלוח מנות שהוכן על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים מאפשר לנותן ולמקבל ליהנות מחדוות נתינת וקבלת המתנה הנאה והטעימה, ובה בעת לסייע לקליטתם של אנשים אלו במעגל העבודה. לכל משלוח מנות מצורפת תוית המעידה על כך שהוא הוכן באהבה על ידי אנשים עם מוגבלויות.

על מנת לאפשר לכמה שיותר אנשים וארגונים להנות מהמוצרים המיוחדים, הכינו עובדי אנד ג'וי שילובים רבים של משלוחי מנות ומארזי חג במחירים הנעים בין 10-200 שקל. לקניות מרוכזות תינתן הנחה של עד 40%.

המארזים כוללים אוזני המן, דברי מתיקה, חטיפים, יינות או ליקרים והם נמכרים באריזות עם עיצוב מקורי. ניתן לצרף אליהם זרים וסידורי פרחים, צמחי נוי, צמח האושר – לאקי במבוק, כך שגם לאחר שהסעודה תסתיים תישאר מזכרת מהחג.

סטודיו אנד ג'וי הוקם לפני כשנה במסגרת עמותת צ'יימס המסייעת בקליטת אנשים עם מוגבלויות במעגל העבודה. הסטודיו פועל בפיקוח של משרדי הרווחה והבריאות, ומועסקים בו כ-30 עובדים בעלי סוגים שונים של מוגבלויות, כולל מגבלות פיסיות, פיגור ואוטיזם. הסטודיו מנוהל על ידי נדב עטיה, בעל ניסיון של שנים רבות בתחום עיצוב ומכירת פרחים.

מידע על מוצרי סטודיו אנד ג'וי והמיזם היחודי באתר: www.andjoy.co.il.
הזמנות ניתן לבצע בטל. 03-9011735.
חנות המכירה פתוחה לקהל הרחב בימים א'-ו' ברחוב המלאכה 9 בפארק אפק בראש העין.
הסטודיו מבצע משלוחים בכל אזור המרכז, השרון והשפלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר