לראשונה בישראל: זני ירקות המגדילים את עוצמת החוויה באכילת ירקות

"זרעים גדרה" תחשוף במסגרת תערוכת "אגריטך 2006" קו מוצרים חדש של זני ירקות בעלי ארומה, טעם צורה וצבע משופרים, המחזקים את החוויה שבאכילת ירקות

חברת "זרעים גדרה", העוסקת בטיפוח זני ירקות איכותיים הנמכרים ברחבי העולם, תחשוף לראשונה בתערוכת "אגריטך 2006" קו מוצרים חדש של זני ירקות ייחודים בעלי ארומה, טעם, צורה וצבע משופרים ,שמטרתם חיזוק חווית אכילת ירקות טריים.

החברה תחשוף באגריטך זן חדש של מלפפונים מסדרת BABY, שאורכו כ- 8 ס"מ בלבד. לזן מתיקות וארומה מיוחדים, ההופכים אותו לטעים הרבה יותר מכל מלפפון רגיל. מלפפוני ה- BABY משמשים כחטיפים לאירוח, כמרכיב בארוחות שילדים לוקחים איתם לבית הספר, כמרכיב דקורטיבי לסלטים מוכנים ועוד.

כמו כן תחשוף החברה עגבניות צ'רי צהובות, מתוקות וטעימות יותר מעגבניות הצ'רי הרגילות. צבען העז מוסיף צבע ולסלטים ולחוויית האירוח והאכילה. לצד העגבניות הצהובות, יוצגו זנים חדשים של עגבניות צ'רי מוארכות בגוונים של אדום וכתום, בעלות טעם וארומה משופרים.

בנוסף למלפפונים ולעגבניות, תחשוף זרעים גדרה לראשונה זן של אבטיח אישי ללא גרעינים, שטעמו מתוק ועשיר יותר מהאבטיחים הרגילים הנמצאים בשוק. ניתן לאכול את האבטיח בכפית ולשלוט בכמות הנאכלת בקלות.

ד"ר משה בר, העומד בראש אגף המו"פ בזרעים גדרה, אומר כי אם בעבר חברות הזרעים היו "רואות מול עיניהן" את החקלאי בלבד, הרי כיום החברה מתמקדת בצרכן הסופי. האתגר העומד בפני החברה הוא לאתר ולהתאים את טעם ומראה הירקות לצרכים הספציפיים של הצרכן באזורים שונים בעולם. התאמה זו מתאפשרת ע"י הגדרה נכונה של פרופיל המוצר בשיתוף של אגפי המו"פ והשיווק של החברה.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר