לראשונה בישראל: מכירה פומבית אינטרנטית בשידור חי של בקבוקי יין נדירים

המכירה תתקיים על-ידי עמותת "קו לחיים" לצורך גיוס כספים עבור תום דונל, שחלה בסרטן. במכירה יוצעו בקבוקי יין נדירים שהוצאו במיוחד למטרה זו ממרתפי יקבי רמת הגולן ומחירם עומד על אלפי שקלים

לראשונה בישראל תקיים עמותת "קו לחיים" מכירה פומבית של בקבוקי יין בשידור חי באינטרנט.
המכירה, שמטרתה גיוס כספים עבור תום דונל בן 34 , אב ל-3 ילדים, אשר חלה בסרטן המעי הגס, תיערך ביום שני 5.12.2011 בשעה 18:00 במסעדת קלואליס, ותועבר בשידור חי באתר גלובס. את המכירה ינחה מני פאר, עורך המגזין יין וגורמה ומומחה יין.

בקבוקי היין שיוצעו למכירה הם יינות מתיישנים, ייחודיים ונדירים של יקבי רמת הגולן, שהוצאו מארכיון היקב לטובת מכירה זו. מחירם של הבקבוקים בגדלי מגנום (1.5 ליטר) ודאבל-מאגנום (3 ליטר) עומד על אלפי שקלים.

לצורך קיום המכירה נרתמו גם וואלה שופס – דרכם ניתן יהיה לרכוש בפועל את בקבוקי היין, וכן חברת מטריקס שמבצעת את האגרגציה בין האתרים ותתמוך טכנולוגית במכירה באמצעות פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת לחברות לשדר סרטוני וידאו, שידורים חיים ותכני מדיה באמצעות האינטרנט בצורה איכותית, מאובטחת וזולה. שותפה נוספת למכירה היא מסעדת קלואליס בה תצולם המכירה ותשודר לאתר גלובס.

גם מי שאינו חובב יין או אסף יין, יוכל לתרום לתום דונל. לשם כך יש לשלוח SMS למספר 3535 עם המספר 10 (10 שקלים) או להתקשר לעמותת קו לחיים 03-9250505

המכירה הפומבית תתקיים ביום שני 5.12.2011 החל מהשעה 18:00 במסעדת קלואליס, ותועבר בשידור חי באתר גלובס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר