לראשונה בישראל קייטרינג בריאות מבוסס על שיטת Raw food

תפריט בריאות עשיר הכולל מלוחים ומתוקים; פטה דמוי טונה, קרפצ'יו חצילים, פלאפל, ראפים, פסטות, פיצות בריאותיות, סושי; לצד פרפה תותים, כדורי שוקולד בריאותיים ומשקאות טבעיים – מאכלים התורמים צבע לאירוע, טעם וערך מוסף בריא למוזמנים

לאחר ששיטת מזון Raw Food מככבת כבר כמה שנים בניו יורק וקליפורניה, עם מיליוני אוהדים בארה"ב, בהם מדונה, דמי מור ודונה קארן, חנכה עתה התזונאית הטבעית שירלי בר, את הקייטרינג הבריא הראשון בישראל המבוסס על שיטת ה- Raw Food, כאשר את השיטה שידרגה עם מתכונים מקוריים המשלבים בריאות וטעם, ואותה היא מכנה "אוכל עם חיים".

שירלי מסבירה כי שיטת ה– Raw Food תומכת בעיקרה באכילת מזונות נאים- חיים, טריים שלא עברו תהליך של בישול הגבוה מ-48 מעלות.
לפי תורת תזונה זו, מזון מבושל פירושו מזון "מת" שאין בו חיים, ועל כן יש להעדיף מזונות חיים אורגניים הקלים לעיכול, עשירים באנזימים וויטמינים, ובעלי ערך.
על פי השיטה, כלל שנצרוך יותר מזון חי, כך מערכת העיכול שלנו תפעל במלוא המרץ ואנו נחוש יותר קלילים. השיטה מסייעת לאנטי אייג'ינג, מסייעת להפחתה ושמירה על המשקל, ותורמת אנרגיה למשך כל היום.
שירלי בר מציינת כי הקיץ החם שלנו בהחלט מתאים לאימוץ השיטה, בזכות המאכלים הקלילים והפשוטים המצריכים דקות ספורות בלי מאמץ מיוחד.

דוגמא לתפריט מתפריט הקייטרינג:
מנה ראשונה:
פטריות ממולאות ברוטב פסטו איטלקי המבוסס על שקדים ירקות ותבלינים, פטה דמוי טונה על טהרת האגוזים והירקות, סלט סלק חי, קרפצ'יו חצילים
מנה עיקרית:
פסטת קישואים ברוטב עגבניות ותיבול ישראלי. סושי ירקות מאצות נורי, ראפים מיוחדים במילוי ממרחים וירקות חיים ברוטב סויה טבעי או טחינה.
קינוחים:
כדורי שוקולד וכדורי חלווה המבוססים על שקדים, תמרים, ודבש טבעי. פרפה פירות יער על טהרת הקשיו, פאי פקאן, משקה רוזטה'.

המחיר נקבע לפי סוג האירוע וכמות האנשים. ניתן להזמין אף לאירוע של זוג.
כמו כן אפשר להזמין ארוחה מלאה או רק אפטייזרים קלילים.
מחיר לדוגמא: ארוחה מלאה ל- 15 איש – 5,500 ₪
אפטייזרים קלילים ל- 40 איש –  5,000 ₪
פרטים נוספים והזמנות בטלפון: 052-5564421 
www.shirly-b.co.il

שירלי בר סיימה את לימודי הבריאות והתזונה לפני יותר מ-12 שנה, בחוות הבריאות היפוקרטיס בפלורידה – מרכז בינלאומי ללימודי Raw Food.
לאחר ניסיון רב בניהול וייזום מרכזי בריאות וספורט המבוססים על שיטה ה- Raw Food, החליטה שירלי בר לעזוב עם משפחתה את ניו יורק לאחר שהייה של 22 שנה, והקימה סדנאות בריאות "אוכל עם חיים" ברחבי הארץ, כשהיא מאפשרת לאמץ את השיטה בקלות, הודות למתכונים אותם פיתחה, שיש בהם מגוון מאכלים מלוחים, מתוקים ועשירים בויטמינים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר