לראשונה בישראל קמפיין פרסום ל"מילקה" – שוקולד חלב מהמובילים באירופה

חברת סידס דברים טובים יוצאת בחודש פברואר לראשונה בקמפיין פרסום בישראל לשוקולד "מילקה". הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום עופר. הרץ. לינאל DDB בהשקעה מדווחת של 400,000 ₪.

הקמפיין, שימשך כחודש ימים, יכלול תשדירי חסות לתוכניות "פריים טיים" בערוץ 2 ובערוץ 10, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, שלטי הכוונה ממותגים ברשתות השיווק בכל רחבי הארץ ואביזרי תצוגה ממותגים.

לדברי מור בר –חיים מנהלת מותג מילקה בחברת "סידס":
"מפעלי שוקולד 'מילקה' מייצרים למעלה מ –150,000 טון שוקולד מדי שנה! מדובר במותג שוקולד החלב מס' 1 בגרמניה ואוסטריה, ומהמובילים באירופה בכלל. הרעיון העומד מאחורי המותג הוא "איכות גבוהה במחיר סביר" ומתוך הבנה שלנו כי קיימת דרישה בשוק הישראלי למוצרי איכות, החלטנו להשקיע במיתוג ופרסום של שוקולד "מילקה" המשובח גם כאן אצלנו, ולחשוף את הקהל הישראלי לאיכות האירופית במחירי מדף אפשריים".

את שוקולד "מילקה" מייבאת ומשווקת חברת "סידס- דברים טובים", המייבאת בין היתר את מותגי השוקולד של: מרס, טובלרון, קטדור ולינדט.

קרדיטים:
סופרוייזר – יעל הר-צבי
תקציבאי – אליס גנון
קופירטייר – אילן לזרוביץ'
ארט – איריס גולדברג
מנהל קראייטיב – רוני הרץ
מנהל לקוחות – עופר להבי








היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה