לראשונה ברשת דומינו'ס בישראל: פיצה ללא גלוטן

אופציה טעימה למזמיני פיצה טבעונית ולמי שנמנעים מגלוטן ומלקטוז. צילום דן פרץ
לרשת חשוב לספק פתרון גם לאלו שמחפשים אלטרנטיבה לגלוטן

דומינו'ס פיצה, הרשת הגדולה למשלוחי פיצה, ממשיכה לפתח פיצות ייחודיות בעבור קהלי הלקוחות השונים. לאחר הפיצה הטבעונית ופיצה מחיטה מלאה, מציעה עתה דומינו'ס לראשונה פיצה ללא גלוטן, המגיעה בגודל משפחתי ומהווה אופציה טעימה למזמיני פיצה טבעונית ולמי שנמנעים מגלוטן ומלקטוז.

כדי להציע פיצה ללא גלוטן נערכה הרשת במשך קרוב לשנה, ובשיתוף עם חברת Green-Lite שעומדת בתקן האיכות GMP לסביבה ללא גלוטן, פיתחה בצק מיוחד הכולל בין היתר עמילן טפיוקה, עמילן תירס וקמח סויה, ומחליף בפיצה ללא גלוטן את קמח הדורום בו משתמשים בדומינו'ס להכנת הפיצות הרגילות. הפיצה ללא גלוטן מיוצרת בסניפי הרשת בכלים נפרדים, אך נאפית בתנור משותף ובסביבת עבודה הכוללת גלוטן, ולכן עלולה להכיל שאריות ועקבות של גלוטן – לתשומת לב הרגישים לכך.

הפיצה עשויה מבצק מיוחד הכולל בין היתר עמילן טפיוקה, עמילן תירס וקמח סויה. צילום דן פרץ
הפיצה עשויה מבצק מיוחד הכולל בין היתר עמילן טפיוקה, עמילן תירס וקמח סויה. צילום דן פרץ

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל, אומר: "יש לנו מחויבות לתת מענה רחב ככל הניתן לכלל הקהלים שיכולים ליהנות מהמוצרים האיכותיים והשירות שלנו. גם בעבור אלו השמים את הטעם והעונג מהאוכל במקום הראשון וגם לאלו שבמקביל לטעם האיכותי, נותנים חשיבות לנושא הבריאות והתזונה, חשוב לנו לספק פתרון גם לאלו שמחפשים אלטרנטיבה לגלוטן. לכבודם יצרנו פיצה המספקת גם את האיכות המוכרת של דומינו'ס וגם בצק ללא גלוטן, שיוצע עם מגוון אפשרויות התפריט של דומינו'ס".

על מנת לייחד את הפיצה מוצעת הדומינו'ס ללא גלוטן בצורת ריבוע ובגודל משפחתי של 31 על 31 ס"מ. ניתן להזמין את הפיצה החדשה גם בגרסה הטבעונית המומלצת בעבור הנמנעים מלקטוז ומגלוטן או בעבור הקהל הטבעוני. עם הכנסת הבצק החדש לתפריט דומינו'ס, לקוחות יוכלו לבחור את סוג הבצק המועדף עליהם לצורך הכנת הפיצה כבר בתחילת התהליך, מקמח מלא, לבן, או ללא גלוטן, ועליו יוכלו לבנות את הפיצה האישית שלהם.

מחיר הפיצה ללא גלוטן יהיה 74.9 ₪. לרגל ההשקה מציעה דומינו'ס פיצה מבצע השקה: משפחתית דומינו'ס ללא גלוטן עם 2 תוספות ב- 74.9 ₪, ושתי משפחתיות ללא גלוטן עם שתי תוספות ב- 110.9 ₪ (המחיר נכון למועד קבלת המידע בדצמבר 2017).

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר