לראשונה בתערוכת המזון סיאל בפריז: תחרות SIAL d'Or ליין

לתארי היינות הטובים ביותר של 2008 יוגשו מגון של יינות שנבחרו ע"י פאנל עצמאי של מומחי יין, ונבחרו בזכות יחס מחיר/תמורה המעולה שלהם, שטווחי מחיר של 2 יורו, 2-4 יורו, 4-6 יורו, ו- 6-10 יורו

בתערוכת המזון העולמית הדו שנתית סיאל, שתתקיים בפריז בתאריכים 19 עד 23 באוקטובר במרכז הכנסים והתערוכות.
Paris-Nord Villepine, יוענק השנה לראשונה גם פרס SIAL d'or בקטגוריית היינות, וזאת עם גישה מודרנית ליין המבוססת על שיווק וחדשנות.

לתארי היינות הטובים ביותר של 2008 יוגשו מגון של יינות שנבחרו ע"י פאנל עצמאי של מומחי יין, ונבחרו בזכות יחס מחיר/תמורה המעולה שלהם, שטווחי מחיר של 2 יורו, 2-4 יורו, 4-6 יורו, ו- 6-10 יורו.

יותר מ- 200 בקבוקים יתחרו השנה, והיינות יוצגו באירוע טעימות. כן יהיה בסיאל פורום חדשנות היין – אזור פגישות למקצועני יין, המוקדש לזני ענבים שונים וליצרני היין העיקריים.
באזור הזנים יתקיים ארוע בו ייבחנו 10 זני ענבים מרחבי העולם, וייחקרו המאפיינים הטיפוסיים והצלחתם המסחרית. הארוע יסתיים בטעימות.

באזור מותגי הצמרת יוצגו מותגי היינות המובילים כיום, כפי שנבחרו ע"י סיאל לפי שלושה קריטריונים: חדשנות, הצלחה מסחרית ויצירת ערך בתוך התעשייה. בין המותגים שישתתפו: שמפניה וו קליקו, שפוטייה, ג'דו, ברון דה לסטאק, גאלו, ג'קוב'ס קריק וליסטל.

סיאל גם תארח את פרסי הנשים ליין – אירוע בינלאומי לנשים בתעשיית היין. תחרות זאת מפנה את הזרקורים לנשים מוכשרות – מקצועניות וחובבות כאחד – החולקות ביניהן תשוקה ליין. הזוכות יזכו בתואר "אשת היין" – "Femme du Vin". התוכנית כוללת גם פאנלים מקצועיים וטעימות יין.


www.sial.fr

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר