לראשונה וויברובה סופר פרמיום סינגל אסטייט

וודקה "וויבורוה" הינה וותיקה מאוד: המשקה יוצר לראשונה בשנת 1823 על פי מסורת ומתכון עתיק מהמאה ה- 16

החברה הסקוטית למסחר ושיווק משקאות חריפים, מביאה לישראל את הוודקה הפולנית האיכותית "וויבורובה" (WYBOROWA) במראה מחודש.
וודקה "וויבורוה" הינה וותיקה מאוד: המשקה יוצר לראשונה בשנת 1823 על פי מסורת ומתכון עתיק מהמאה ה- 16.

פולין מזוהה ביותר עם ייצור וודקה, והפולנים אף טוענים שהם המציאו את המשקה, ועל כך מעיד מקור השם שהוא בפולנית "מים קטנים".


"וויבורובה" עברה בשנים האחרונות מספר תהפוכות כאשר הפכה מחברה ממשלתית, בתקופת השלטון הקומוניסטי, לחברה פרטית עד שנרכשה בשנת 2003 על ידי קונצרן המשקאות הענק "פרנו ריקרד", מהלך שמביע אמון רב במשקה האיכותי. הבעלים החדשים זיהו את הפוטנציאל שבמשקה והופכים אותו למוצר הדגל שלהם בתחום הוודקה. במהלך השנתיים האחרונות, שוקדת החברה על מערך השקה מחודש שבא כעת לידי ביטוי בעיצוב בקבוקים חדשים, תוויות חדשות והשקה של "וויבורובה סופר פרמיום סינגל אסטייט".

"החברה הסקוטית", שהוקמה בשנות ה- 40 הינה אחת החברות המובילות לייבוא משקאות חריפים ומשמשת כנציגה המקומית של הקונצרן "פרנו ריקרד". עקב כך קיבלה על עצמה את ההשקה המחודשת של "וויבורובה" בישראל.

דן ליאור, מנכ"ל "החברה הסקוטית" אמר: "שמנו לנו למטרה להפוך את "וויבורובה" תוך שנה בלבד לוודקה מובילה בענף הבארים והפאבים בישראל שבו מוצרי הפרמיום מקבלים את החשיפה הטובה ביותר. אנו עומדים להשקיע עבודת שיווק מאסיבית באותם מקומות הבילוי הנחשבים ל- TRANDMAKERS. "

החברה משקיעה בשלב ראשון כ- 250 אלף ₪ בהחדרת המשקה באמצעות פרסום, חסויות וקידום מכירות מאסיבי בשטח.

"וויברובה סינגל אסטייט סופר פרמיום":
"וודקה וויברובה Single Estate" מיוצרת באחוזה הפולנית טוריו (TUREW) הממוקמת באזור בו מגודל השיפון האיכותי ביותר.
השיפון ממנו מיוצר המשקה, גדל במזרח פולין באזור המזוהה מאוד עם ייצור וודקה מדגנים איכותיים ביותר. מערכת בקרה קפדנית ותהליך ייצור ייחודי מבטיחים משקה יוצא דופן מבחינת איכות וטעם. המשקה מיוצר בהתאם למסורת פולנית עתיקת יומין בת 500 שנה.

עיצוב הבקבוק החדש:
הבקבוק החדש עוצב על ידי פרנק גרי – אדריכל בעל שם עולמי ממוצא פולני. עיצוב הבקבוק משלב עכשוויות מודרנית עם מסורת פולנית. הפרוייקטים שלו כוללים בין היתר את מוזאון גוגנהיים בספרד ואת אולם הקונצרטים של וולט דיסני בלוס אנג'לס.

טעימה:
צבע: קריסטל צלול
ריח: מרשמלו ווניל
חיך: מתיקות מאוזנת, רך עם רמיזה של טעם אגוזים
סיומת: חלק בצורה יוצאת דופן, חיטה מתובלת, אגוזים, עגול ועסיסי.

מחיר מומלץ לבקבוק: כ- 290 ₪

ויש גם וודקה וויבורובה להמונים
"וויברובה" מיוצרת מ- 100% שיפון המקנה לה את טעמה המעט ארומתי. היא עוברת שלושה זיקוקים: הראשון נעשה במזקקה ממש באזור שממנו נאסף השיפון. הזיקוק השני, השלישי, הסינון והערבוב נעשים במזקקה הראשית של החברה. המים המשמשים לייצור הוודקה הינם "רכים" ועוברים תהליך של אוסמוזה כפולה.

מומלץ לשתות קפוא בכוס שוט קפואה או כבסיס לקוקטיילים.

מחיר מומלץ לבקבוק: כ- 60 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר