לראשונה: מוצרי בשר של אל גאוצ'ו נכנסים לרשתות השיווק

הבשר מגיע מארגנטינה לאחר תהליך של קצבות מקצועי, תהליך יישון קפדני השומר על איכותו וטעמו המשובח של הבשר וללא תוספות כלשהן, פרט לתיבול

רשת מסעדות הגריל הדרום אמריקאי "אל גאוצ'ו", נכנסת לשוק הקמעונאי עם סדרת מוצרי בשר פרימיום תחת השם "אל גאוצ'ו", אשר ישווקו במקפיאי רשתות השיווק ובסופרמרקטים בחבי הארץ.

כמומחית לבשר ובעלת ניסיון של כ-28 שנה בתחום, זיהתה אל גאוצ'ו את הפוטנציאל והיכולת שברשותה, ופיתחה בשיתוף עם "קבוצת נטו" סדרה חדשה הכוללת חמישה מוצרי בשר פרימיום – כולם 100% בשר משובח, האמורים להביא הביתה את חוויית הגריל הדרום אמריקאי עם הבשרים האיכותיים ושיטות החיתוך והיישון הדרום אמריקאיות.
 
הבשר מגיע מארגנטינה לאחר תהליך של קצבות מקצועי, תהליך יישון קפדני השומר על איכותו וטעמו המשובח של הבשר וללא תוספות כלשהן, פרט לתיבול.

מוצרי סדרת "אל גאוצ'ו" החדשה ברשתות:
קציצות אל גאוצ'ו 400 גרם – 11 קציצות עסיסיות לבישול או לטיגון בקדירה וגם לצלייה על הגריל. מחיר מומלץ: 23.90 – 24.90 ₪ ליחידה.
המבורגר אל גאוצ'ו 300 גרם – שני המבורגרים עבים במשקל 150 גרם, כמו במסעדות ההמבורגר המובחרות. לצלייה במידת מדיום וול על הגריל או במחבת. מחיר מומלץ: 20.99 – 21.9 ₪ ליחידה.
קבבונים אל גאוצ'ו 400 גרם – תשע אצבעות בקר טחון לצלייה על הגריל או על מחבת. מחיר מומלץ : 23.90 – 24.90 ₪ ליחידה.
צ'וריסוס אל גאוצ'ו 400 גרם – שלוש יחידות של נקניקיות דרום אמריקאיות אותנטיות לצלייה על הגריל, מחבת או בתנור. מחיר מומלץ : 23.90 – 24.90 ₪ ליחידה.
סטייק אנטריקוט אל גאוצ'ו – נתח בשר מיושן ועשיר טעמים. בכל אריזה יחידת סטייק אחת, הנמכרת לפי שקילה במשקל של 250 – 300 גרם. המחיר לפי שקילה.

המוצרים מגיעים באריזת קרטון קשיחה עם חלונית. בתוך האריזה המוצרים ארוזים בואקום לשמירת הבשר בצורה אופטימלית. כשרות רבנות מקומית קרית מלאכי.
תחילת שיווק המוצרים צפויה לקראת ראש השנה.

רשת מסעדות "אל גאוצ'ו" פועלת בישראל מאז 1982, ולה 8 מסעדות ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר