לראשונה מצטרפות חברות מהמגזר הערבי ל"תג הירוק"

הארגון שמפקח על חברות המזון הגדולות והמובילות בארץ, קיבל לאחרונה ארבע חברות ומפעלים חדשים, וזאת לאחר בדיקות קפדניות שערכו הרופאים הווטרינרים שבדקו את הליכי הייצור והתנאים בהם מיוצרים מוצרי המזון מהחי של אותן חברות

חברות מהמגזר הערבי מצטרפות לראשונה לארגון התג הירוק, מטעם הסתדרות הרופאים הווטרינרים.
הארגון שמפקח על חברות המזון הגדולות והמובילות בארץ, קיבל לאחרונה ארבע חברות ומפעלים חדשים, וזאת לאחר בדיקות קפדניות שערכו הרופאים הווטרינרים שבדקו את הליכי הייצור והתנאים בהם מיוצרים מוצרי המזון מהחי של אותן חברות.

הבדיקות כללו הימצאות אישורים מתאימים בחינת מקור חומרי הגלם ותיעוד, פיקוח על כל תהליך הייצור עד לרגע האריזה בהתאם לתקנות משרד הבריאות והתקנות המחמירות של ארגון "התג הירוק". כמו כן, נבדק הציוד: חדרי הקירור – גודל והתאמה לתכולה, טמפ' מתאימה וניקיון המפעל בכללותו. בחנויות שנבדקו, מלבד הניקיון, הושם דגש על הפרדה בין בשר עוף ודגים. נציג הרופאים במגזר הערבי, דר' ג'מאל אקברייה, רופא ווטרינר בעל ניסיון רב בתחומי בריאות הציבור.

החברות המצטרפות החדשות לארגון:
o "עוף המרכז" – מפעל וחנות בבקה אל גרביה
o "אבו שקרה סנטר" (עזאם טהה) – סופר ואיטליז בכפר קאסם
o "אטליז עראקי פוזי" – בטירה
o רשת מסעדות "המנגל והטאבון" – הסניפים ממוקמים באום אל פאחם, בצומת מענית ובכוכב יאיר.

ד"ר ישראל גלס, יו"ר הסתדרות הרופאים הווטרינרים, מברך את הצטרפות החברות: "אני שמח כי חברות נוספות הגיעו למסקנה כי בכדי להתבלט ולהצטיין יש צורך להשקיע בפיקוח, בשיפור ההיגיינה והאיכות של מוצרי המזון מהחי".

התג הירוק" שם לו למטרה לשדרג את רמת איכות ייצור המזון והובלתו, מעבר לכללים והתקנות המחייבות, שנקבעו על ידי משרדי הבריאות, החקלאות וגופים אחרים. העיקרון המרכזי ב"תג הירוק" הוא הסכמתם של כל המצטרפים, לקבל עליהם מרצון, את כללי הפיקוח המחמירים של ארגון "התג הירוק" ולהיות כפופים להנחיות המקצועיות של המומחים הווטרינרים מ"התג הירוק". בין החברות שזכו בתג הירוק ניתן לציין את הבשר בקר טרי איכותי של תנובה (אדום אדום) , רשת שופרסל, רשת מגה – סופר סנטר, נטו. טיבון ויל, עוף טוב, מקדונלדס ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר