לראשונה פורסם מדריך באנגלית לתל אביב-יפו

אתי גרגיר מנכ"ל העמותה, אומרת: "מטרתנו להציג לתייר את תל אביב בדרך הנוחה ביותר. על מנת להקל על ההתמצאות, חולקה העיר ל- 5 איזורים. כל פרק מתייחס לאחד האיזורים"

לראשונה בישראל יוצאת עמותת התיירות תל אביב-יפו עם מדריך בשפה האנגלית VISIT TEL AVIV –YAFO  – מדריך לכל האתרים שיש לעיר להציע לתייר.
הפקת המדריך נעשתה ע"י העמותה כחלק מהיערכותה לקבלת התיירים המגיעים לעיר הקיץ.

אתי גרגיר מנכ"ל העמותה, אומרת: "מטרתנו להציג לתייר את תל אביב בדרך הנוחה ביותר. על מנת להקל על ההתמצאות, חולקה העיר ל- 5 איזורים: צפון, מרכז העיר, לב העיר, דרום ויפו. כל פרק מתייחס לאחד האיזורים, הקדמה עם רקע כללי על האיזור, תוך דגש על האתרים המרכזיים בכל אחד מהאיזורים, כולל צילומים ומפות. כל אלה, יחשפו את העיר כמטרופולין מלא חיים ויחיד מסוגו".

מחיר המדריך 60 ₪, וניתן לרכוש אותו בלשכת המידע לתייר ברח' הרברט סמואל 46, ת"א (בטיילת).

בנוסף הפיקה העמותה חוברת PASS CITY תל אביב – חוברת הנחות שמחולקת חינם, עם מגוון מקומות בילוי, מוזיאונים, מופעי בידור והצגות ועוד. בין נותני ההנחות שמגיעות עד 50%  מוזיאונים מרכזיים כמו מוזיאון תל אביב לאמנות, בית התפוצות, מוזיאון ארץ ישראל, ומרכזי בילוי כמו הסינמטק.

לאור ההצלחה בשנה שעברה, מתגברת העמותה את פעילותו של הסאגווי, המהווה לשכת מידע ניידת המגיעה לאיזורי תיירות מרכזיים, ביניהם נמל תל אביב, לאורך הטיילת, יפו, נווה צדק ושדרות רוטשילד. הדיילים על הסאגווי מציעים לקהל הרחב מידע כללי, פירוט על אירועים וחומרי הסברה (מפות, עלונים וחוברות מידע), המסייעים לתייר לנצל את זמן הביקור בצורה המהנה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר