לראשונה פסטיבל אוכל לילדים במסגרת פסטיבל האוכל הכפרי של יואב-יהודה

קיבוץ צובה מקיים פסטיבל אוכל מקומי במסגרת פסטיבל האוכל הכפרי של יואב יהודה עד 8 במרץ 2008. במסגרת הפסטיבל יציע הקיבוץ פעילויות מגוונות בכל סוף שבוע, ביניהן פסטיבל אוכל לילדים, טיולים וטעימות יין ביקב צובה, ומוסיקה קאמרית וארוחה בשבת

קיבוץ צובה מקיים פסטיבל אוכל מקומי במסגרת פסטיבל האוכל הכפרי של יואב יהודה עד 8 במרץ 2008.
במסגרת הפסטיבל יציע הקיבוץ פעילויות מגוונות בכל סוף שבוע, ביניהן פסטיבל אוכל לילדים, טיולים וטעימות יין ביקב צובה, ומוסיקה קאמרית וארוחה בשבת.

בימי ששי ושבת 29.2-1.3 וה-7-8.3, בין השעות 12:00-15:00, ייערך לראשונה בארץ פסטיבל האוכל לילדים בקיפצובה. הפסטיבל ייערך בשיתוף אתר REST.

במסגרת הפסטיבל:
בימי שישי, 10:00 – 14:00 – סדנא להכנת מטבעות שוקולד, ללא תשלום נוסף.
הסדנאות מועברות ע"י עמית יחיאלי מחברת "עמית, ילדים וקצת פפריקה – חוגי בישול שילדים אוהבים". בסדנא לובשים סינר, חובשים כובע שף, וכל ילד יוכל ללמוד על השוקולד, להכין תבנית ליציקה של מטבע שוקולד עליה הם ירקעו צורה כרצונם, ויוכלו לצקת מטבע שוקולד משלהם ולראות כיצד הוא מקבל את צורת התבנית שהכינו. בסוף הסדנא יקבלו הילדים תעודת "שף צעיר". סדנת הבישול מועברת בצורה מקצועית, אך הילדים זוכים לחוויה מהנה.

בשבתות בין 12:00-15:00 – דוכן מכירה של מאפיית "ילדודס":
המאפייה פועלת במסגרת בית הילדים "נווה חנה", המהווה בית לעשרות ילדים שאינם יכולים לגדול בבתיהם מסיבות שונות. כחלק מהתפיסה החינוכית של המקום הגה הצוות את רעיון המאפייה, בה עובדים הילדים, כל אחד לפי גילו ויכולתו, במטרה להקנות להם באופן מעשי את ערך העבודה והיכולת העצמית. באופן זה הם יוכלו להשתלב בחברה לא כמקבלי עזרה ותמיכה, אלא כאנשים תורמים ומועילים.
האיכות הגבוהה והטעם המיוחד של המוצרים כבר רכשו קהל אוהדים לא קטן, וכיום הם מסופקים באופן סדיר לחברות היי-טק, קיבוצים, ואפילו לחברת אל-על. הקהל הרחב יכול לרכוש אותם בדוכן מכירה בפארק – טריים וטעימים ובמחיר שווה לכל כיס, כאשר הרווח כולו של הילדים.

"בית קפה לילדים" (בתשלום) 11:00 – 15:00 – ילדי שנת הבר מצווה של קיבוץ צובה מפעילים במסגרת הפסטיבל בית קפה לילדים, אשר מציע להם לשבת "כמו גדולים" על כוס שוקו או קפה (ללא קופאין), לטבול בהם ביסקוויטים או TIMTAMS, ולהזמין את "מנת היום" כמו פנקייקס עם שוקולד והפתעות אחרות. בכל שבת הפתעות אחרות ותפריט מתחלף.
כל הכנסות בית הקפה מיועדות לתרומה לילדים ונוער במצוקה.

סדנאות יצירה:
יוצרים ואוכלים – במסגרת הסדנאות יוצרים בכל שבת הפתעה אחרת: ביסקוויטים מקושטים, שרשת מפסטה, פסיפס מקטניות ועוד ועוד.
כובעי טבח – כל ילד יוכל ליצור לעצמו כובע שף מקושט ומאויר לפי הכיף והחשק.
הכנת פיתות על הטאבון (תלוי במזג האוויר) – מופעל ע"י אזימוט טרקטורונים וארוחות שטח.

פרטים באתר www.rest.co.il ובטלפון: 02-5347952.

בתיירות צובה מגוון פעילויות הכוללות את מלון צובה, פארק השעשועים קיפצובה ויקב צובה.

איך מגיעים: מכביש מספר 1 (ירושלים – ת"א), פונים ימינה במחלף הראל (מבשרת ציון) ומיד ימינה כשבאים מת"א ושמאלה כשבאים מירושלים על הגשר לכיוון מעוז ציון (קסטל). ממשיכים בכביש מס 3965. לאחר 4 ק"מ מגיעים לכיכר הסטף, בה פונים ימינה וממשיכים בכביש מספר 395 עד לקיבוץ צובה.

מחירי כניסה לפעילות:
כרטיס הכניסה לקיפצובה – פעוט בגיל 1-3- 36 ₪, ילד בגיל 3-14- 57 ₪, מבוגר בגיל 14 ומעלה- 36 ₪.
פסטיבל האוכל לילדים בקיפצובה – הפעילויות כלולות במחיר הכניסה. בית הקפה בתשלום נוסף.

קיבוץ צובה
טל.02-5347000
אתר תיירות צובה- www.tzuba.co.il


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר