לשנה החדשה מארזי אֶכּוֹ של ארץ כרמים וטעמים

המארזים מגוונים ומיועדים לחברות וארגונים. 3% מסך כל המכירות ייתרמו לעמותות פעילות
לקראת השנה העברית החדשה מציעה חברת ארץ כרמים וטעמים ארבעה מארזי 'אֶכּוֹ' לחג עם כל טוב הארץ מהכרמים, שמן זית, דבש, יופי וחוכמה כדי שתהיה שנה טובה מתוקה ומלאת שפע

אֶכּוֹ הייתה אלה במיתולוגיה היוונית, שייעודה היה להשמיע את קולה (ומכאן המילה 'הד') ."ארץ כרמים וטעמים" היא חברה שהנשים שמנהלות אותה הכינו ומציעות ארבעה מארזים בהיבטים שונים, שהמשותף לכולם הוא אהבת הארץ, אהבה לעשייה, אהבה לחיים. המארזים מגוונים ומכילים בתוכם יין בוטיק במהדורה מיוחדת שמופק מענבי קברנה, פרנק מרלו, קברנה סוביניון ופטי וורדו. שמו של היין כשם אוצרת היין שיצרה אותו  – רות ברוכאל, מייסדת ארץ כרמים וטעמים”, והוא מיוצר ביקב כישור.

עוד נבחרו למארזים שמני זית איכותיים, מיץ ענבים טהור, דבש מתוצרת ביתית, סילאן טבעי, פרליני שוקולד, בירה ממבשלת בוטיק, תערובת אגוזים, כוסות, וספרים המותאמים למארז כמו 'נשים ויין סיפור אהבה' (רב מכר) של הסופרת והעיתונאית ענת לב אדלר, ו'טוטם בעלי החיים של ארץ ישראל' של המתקשר והמאבחן על פי מעגל הצבעים האינדיאני וטוטם בעלי החיים, דורון אורסיאנו ויטנר. המארזים מיועדים לחברות וארגונים, ורות ברוכאל בחרה לתרום 3% מסך כל המכירות לעמותות פעילות. אפשר לבחור להעביר את התרומות לעמותה בה הארגון תומך. ניתן למתג את האריזה עם לוגו החברה ולוגו העמותה שתיבחר. המחירים נקבעים על פי הכמות המוזמנת.

אֶכּוֹ אהבה – מארז עם ספר שהוא סיפור אהבה שנולד להרוות את צימאון הנשים שאוהבות יין, ולנשים שעושות את צעדיהן הראשונים בעולם היין ורוצות ללמוד עוד על הסודות בין הכרם לחבית ובין הענב לבקבוק, בתוספת של דבש טבעי תוצרת בית, יין רות, שתי כוסות ושוקולד תוצרת בית של דודה ברטה. 200-250 ₪ בהתאם למספר המארזים.

מארז אֶכּוֹ- יין רות, שמן זית עדין עם קריצה, דבש ושוקולד תוצרת בית של דודה ברטה. 140-170 ₪ תלוי מספר הזמנת מארזים.

אֶכּוֹ חברים – מארז בירה ממבשלה משפחתית, שוקולד עם טוויסט, שתי כוסות בירה ממותגות, תערובת פיקנטית להשלמת החוויה. 120-150 ₪ תלוי מספר הזמנת מארזים.

אֶכּוֹ דורון – לטבעונים וטבעוניות (לא רק) ולמעדיפים משקה ענבים ללא אלכוהול, כולל את הספר טוטם בעלי החיים של ארץ ישראל, בתוספת מיץ ענבים טבעי, סילאן, ותכשיט לגוף ולנפש של המעצבת ג'ניפר לאב.  120-150 ₪ תלוי מספר מארזים.

להזמנות מארזי אֶכּוֹ 052-6223278. בקרו בדף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר