ל. ספיריטס תשקיע 1.1 מיליון ש"ח בהחדרת מותג הפרימיום פ.י.נ.ק וודקה לישראל

יבואנית האלכוהול ל. ספיריטס תשקיע 1.1 מיליון ש"ח בהחדרת "פ.י.נ.ק" וודקה לישראל ומיצובה כחלק מרכזי בשוק וודקה פרימיום בשוק בישראלי. עד סוף שנת 2009 צופים בחברה להגיע ליעד מכירות בסך 35 אלף בקבוקים בשנה, המהווים כ-20 אחוזים מכלל שוק וודקות הפרימיום בישראל.

"פ.י.נ.ק" וודקה מיוצרת בהולנד, ולדברי החברה נחשבת על ידי מומחים למוצר המעניין ביותר בתחום האלכוהול בשנים האחרונות. הוודקה מכילה נוסחה חדשנית המשלבת בין קפאין וצמח הגוארנה, ונחשבת למעוררת ובכך משפרת את חווית הבילוי והשתייה. בשנים האחרונות זכה המוצר לפרסים בקנה מידה עולמי על איכות המשקה, עיצוב הבקבוק ועוד.

רועי ליס, מנכ"ל ל. ספיריטס, אומר: "ישראל מתגלה כמעצמת וודקה בכמות הצריכה השנתית לאדם. הצרכן הישראלי יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עליה, ובכוונתנו לאפשר לו ליהנות ממוצר ברמה הכי גבוהה, אך במחיר אטרקטיבי הרבה יותר מהמתחרים".

בימים אלה משווקת "פ.י.נ.ק" וודקה ברשתות "דרך היין"; wine & more (חינוואי); רשת החנויות "בית המשקאות של נפתלי" ותיכנס בקרוב לרשתות שיווק נוספות בפריסה ארצית – במחיר מומלץ לצרכן בסך 295 שקל. כמו כן נמכר המותג בלמעלה מ-100 בארים ומסעדות מובילות בישראל.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה