םסטיבל הבירה הגרמני בטרקלין יוצא לדרך עם מרוץ שתיינים

25 משתתפי המרוץ, שיבחרו באופן אקראי מבין הנרשמים, יתבקשו לשתות 1/2 ליטר בירה של 9.5% אלכוהול בזמן מוגבל. את מסלול הריצה שאורכו כ- 500 מ' יעברו המשתתפים בעודם אוחזים כוס ליטר בירה כאשר המטרה היא לשמור על תוכנה

פסטיבל ה -"Beer garden" של מסעדת הטרקלין, הוא הפסטיבל הפותח בסדרת פסטיבלי אלכוהול שיערכו במקום ויתקיים במקביל לפסטיבל הבירה הבינלאומי שנערך החודש ברחובות ברלין. הפסטיבל יפתח במרוץ השיכורים הגדול של תל אביב בשיתוף אתר Rest, ויוזנק ביום חמישי ה- 20 באוגוסט בשעה 20:00 בדיוק.

25 משתתפי המרוץ, שיבחרו באופן אקראי מבין הנרשמים, יתבקשו לשתות 1/2 ליטר בירה של 9.5% אלכוהול בזמן מוגבל. את מסלול הריצה שאורכו כ- 500 מ' יעברו המשתתפים בעודם אוחזים כוס ליטר בירה כאשר המטרה היא לשמור על תוכנה. חמשת המשתתפים שיגיעו ראשונים לקו הסיום, ימסרו את כוסותיהם לשקילה והכוס המלאה ביותר תזכה את בעליה בפרס הגדול. המנצח יזכה בחבית בירה של מבשלת בישוף הגרמנית עם מתקן מזיגה ושש כוסות מעוטרות של 1 ליטר. ההרשמה פתוחה לקהל הרחב באתר www.rest.co.il/garden. לקהל המעודדים יחולקו חולצות ממותגות ודגלי גרמניה קטנים. ההשתתפות מוגבלת לגילאי 25 ומעלה ובעלי כושר שתייה מוכח.

4 סוגי בירה מצטיינים של מבשלת הבוטיק בישוף הגרמנית יובילו את החגיגות וימכרו בשני גדלים. חצי ליטר במחיר 32 ₪ ו- 1 ליטר במחיר 49 ₪ וכולן יוגשו בכוסות חרס, יבוא מיוחד מגרמניה. כוסות החרס שומרות על הטמפרטורה ובעזרתן ניתן לשתות את הבירה צוננת לאורך זמן גם בימות הקיץ הישראלי.

לצד המגוון הרחב של הבירות, תציע מסעדת הטרקלין, סוגים שונים של פרעצלים מ"ברעצל", אותו בייגלה גדול ובשרני בעל ציפויים שונים שמקורו בבוואריה במחיר 12 ₪, ו- 5 סוגי נקניקיות שהוכנו במיוחד לימי הפסטיבל על ידי השרקוטייר אלן טלמור שמחירן 39 ₪ לדוגמא: נקניקיות טולוז – עגל וגבינת פיקורינו, נקניקיה מקסיקנית- בקר ופלפל צ'יפוטלה, נקניקיה איטלקית – עגבניות מיובשות צלפים ואורגנו, נקניקיה צרפתית – בשר עגל פסטיס ושומר, נקניקיות פורט – בשר בקר, בשר טלה ושזיפים מושרים בפורט. בנוסף, תפריט המסעדה הרגיל יהיה זמין לאורך כל ימי הפסטיבל.

הטרקלין, רח' , נחלת בנימין 41, טל. 03-5660013

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר