מאמא עוף מעלה קמפיין טלוויזיה לסדרת השניצלים V ירקות

הקמפיין, בכיכובה של התרנגולת מהלוגו של מאמא עוף והשחקן גיא לואל, בהשקעה של 3.5 מיליון ₪

מאמא עוף מעלה קמפיין טלוויזיה רחב היקף באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.
סרטון הפרסומת החדש לשניצל עוף וירקות של מאמא עוף נוצר בהשראת סצנת הפיתוי שמבצעת ג'סיקה ראביט (דמות סקסית מצוירת) בסרט הקולנוע הקלאסי "מי הפליל את רוג'ר ראביט".
הקמפיין, בכיכובה של התרנגולת מהלוגו של מאמא עוף והשחקן גיא לואל, בהשקעה של 3.5 מיליון ₪

בפרסומת החדשה יוצאת התרנגולת המצוירת מהמקרר, ומפתה את השחקן גיא לואל בריקוד עם ירקות אמיתיים. כשאשתו והבת שלו נכנסות, מתברר לו שהוא רק פינטז על ארוחה טובה.

במאמא עוף אומרים כי בשונה מסרטוני פרסומת אחרים שנעשו בארץ בטכניקה זו, מבוסס הסרטון על מפגש מלא בין העולם המציאותי ולעולם המאויר, וכולל מגע בין דמות התרנגולת האהובה לדמות אנושית אמיתית.


קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בר
מנהל קריאייטיב: דני יעקובוביץ'
קופי: שחר קיקוס
ארט: מירון ששון
מפיקה: דנה תמרי
סופרוויזרית: הלה ברודי
משנה למנכ"ל: מיכל דבורצקי
מנהלת לקוחות: אליקה מרחבי
במאי: רם ברוך
אנימציה: פיצ'י פוי
מוסיקה: תומר בירן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר