מאפה ממולא בקרם כרישה וגזר

חומרים:3 כרישות (החלק הלבן בלבד)2 גזרים קלופים50 גרם חמאה לאידוי הכרישה והגזרמלח ופלפל שחור לפי הטעם50 גרם חמאה למריחה על עלי הפילו1 ק"ג בצק פילו250 מ"ל (1 מיכל) שמנת מתוקה4 ביצים100 גרם גבינת טל העמקאופן ההכנה:חותכים את הכרישות לטבעות דקות ואת הגזר לרצועות דקיקות (או מגררים בפומפייה גסה).מחממים את החמאה במחבת ומאדים את הכרישה והגזר ללא השחמה. מתבלים במלח ובפלפל שחור. מצננים.ממיסים את החמאה ומורחים על עלה פילו. מניחים את עלה הפילו על תבנית בקוטר 26 ס"מ (אם מכינים את המאפה בתבניות אישיות, חותכים את עלי הבצק לארבעה חלקים ומחלקים בין התבניות האישיות). מניחים מעל עלה נוסף וחוזרים שוב על הפעולה, כך שתתקבל תחתית של שלושה עלים צמודים.מערבבים את הכרישה והגזר המאודים עם השמנת המתוקה והביצים. מתבלים במלח ובפלפל שחור. יוצקים את התערובת על תחתיות הבצק. אם נותר בצק ניתן לקפל אותו מעל המלית או לגזור בעזרת מספריים.מחממים תנור לחום בינוני של 180 מעלות ואופים כ-40 דקות עד להשחמה והתייצבות המילוי.ניתן לאפות את המאפה יום קודם, הוא טעים גם בטמפרטורת חדר.המתכון מתוך ספר הבכורה בהוצאת rest: ארוחות לכל הזמנים The best of restקבוצת מותגי rest כוללת את אתר rest.co.il – פורטל התוכן, המתכונים ומנוע חיפוש המסעדות הגדול בארץ באנגלית ובעברית, מגזין rest ואתר restb2b.co.il המיועדים לאנשי הקולינריה, אתר restaway.co.il להזמנות טייק-אווי ברחבי הארץ.

חומרים:
3 כרישות (החלק הלבן בלבד)
2 גזרים קלופים
50 גרם חמאה לאידוי הכרישה והגזר
מלח ופלפל שחור לפי הטעם
50 גרם חמאה למריחה על עלי הפילו
1 ק"ג בצק פילו
250 מ"ל (1 מיכל) שמנת מתוקה
4 ביצים
100 גרם גבינת טל העמק

אופן ההכנה:
חותכים את הכרישות לטבעות דקות ואת הגזר לרצועות דקיקות (או מגררים בפומפייה גסה).
מחממים את החמאה במחבת ומאדים את הכרישה והגזר ללא השחמה.
מתבלים במלח ובפלפל שחור. מצננים.
ממיסים את החמאה ומורחים על עלה פילו.
מניחים את עלה הפילו על תבנית בקוטר 26 ס"מ (אם מכינים את המאפה בתבניות אישיות, חותכים את עלי הבצק לארבעה חלקים ומחלקים בין התבניות האישיות).
מניחים מעל עלה נוסף וחוזרים שוב על הפעולה, כך שתתקבל תחתית של שלושה עלים צמודים.
מערבבים את הכרישה והגזר המאודים עם השמנת המתוקה והביצים.
מתבלים במלח ובפלפל שחור.
יוצקים את התערובת על תחתיות הבצק.
אם נותר בצק ניתן לקפל אותו מעל המלית או לגזור בעזרת מספריים.
מחממים תנור לחום בינוני של 180 מעלות ואופים כ-40 דקות עד להשחמה והתייצבות המילוי.
ניתן לאפות את המאפה יום קודם, הוא טעים גם בטמפרטורת חדר.

המתכון מתוך ספר הבכורה בהוצאת rest: ארוחות לכל הזמנים The best of rest
קבוצת מותגי rest כוללת את אתר rest.co.il – פורטל התוכן, המתכונים ומנוע חיפוש המסעדות הגדול בארץ באנגלית ובעברית, מגזין rest ואתר restb2b.co.il המיועדים לאנשי הקולינריה, אתר restaway.co.il להזמנות טייק-אווי ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר