מאפיית ברמן אופה גם וידאו לייב אינסטגרם

בעמוד של מאפיית ברמן בפייסבוק ובאינסטגרם מעלה החברה לסדר היום את נושא התזונה בלחם ובכריכים

קבוצת מאפיות ברמן הוותיקה הפועלת בענף הלחם, יוצאת בפעילות דיגיטל מיוחדת שנועדה לנהל בשקיפות מלאה דיאלוג עם צרכנים בנוגע לאוכל, ובדגש על לחם. במסגרת זו זאת מעלה ברמן פוסטים בעמוד של מאפיית ברמן בפייסבוק ובאינסטגרם, עם סרטונים המציגים את ערכו הקלורי של הכריך, ומה מחירו הקלורי של הסנדוויץ׳ בסרטון. פוסטים אחרים מפרטים את הרכיבים בלחם, אילו איכויות יש לכל סוג קמח ולמי הוא מתאים. במקביל מגיבים עוקבי העמוד מגיבים לתוכן באופן פעיל, מתעניינים, ושואלים בתגובות ובהודעות פרטיות שאלות כמו סוג הסיבים בלחם וכמה קלוריות יש בפרוסה.

כהמשך לאסטרטגיה זו החליטו בברמן לקיים את מה שהם קוראים לו הוידאו לייב אינסטגרם הראשון מבין מותגי המזון, ולהעלות את הדס יריב – טכנולוגית מזון ומומחית בתזונה במאפיית ברמן, ללייב בפרופיל האינסטגרם כדי לנהל דיון פתוח עם הצרכנים, להציף נושאים רלוונטיים ולהגיב לשאלות. ללייב וידאו קדם קמפיין סטורי שהזמין את העוקבים להיכנס לעמוד, לשאול את הדס שאלות ולהתייעץ. בין השאלות שעלו: מדוע יש צורך להוסיף שמן ללחם, מה כמות הנתרן בלחמים השונים, איזה לחם מומלץ לריכוז במבחנים, מה כדאי לאכול לפני אימון, איזה קמח מבין סוגי הקמחים הכי מומלץ מבחינה בריאותית.

חוה מאירוביץ, יועצת הדיגיטל של ברמן, אומרת: ״כמאפיה שדוגלת בחדשנות, ברמן והדס יריב נענו לאתגר ועשו שימוש באינסטגרם באופן שמבטא בצורה מדויקת את ערכי המותג והאסטרטגיה הדיגיטלית שלנו. מאחר שמאפית ברמן שמה לעצמה למטרה לקדם תזונה בריאה ולהוביל את מגמת הבריאות בתחום הלחם, הלייב וידאו הוא עוד כלי בארגז הכלים הדיגיטלי המאפשר שיתוף ידע ודיאלוג מידי עם הצרכנים, כפי שאנו עושים בשאר הפלטפורמות בתחום הלחם והתזונה".

 

2 תגובות

  1. שילוב מצוין של עסק עם מוצר איכותי שיודע לפנות לקהל בטנכולוגיות העדכניות, עצם העובדה שהוא פועל באינסטגרם עם תוכן איכותי ההשפעה הישירה היא עוקבים איכותיים לאינסטגרם שיתווספו לו לחשבון העיסקי, עלו והצליחו מאפיית ברמן!

  2. אחד הדברים שיכול לעזור לפרופיל העיסקי שלכם הוא פרסום באינסטגרם, ממליץ לכם בחום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר