מאפיית השלום מציגה לחם 6 דגנים קל מועשר בסיבים תזונתיים

הלחם מיוצר משישה סוגי דגנים, בהם חיטה מלאה, שיפון מלא, שיבולת שועל, נבט חיטה, זרעי פשתן וגרעיני חמניות. כמו כן מועשר הלחם בסיבים תזונתיים ליצירת תחושת שובע, ומתאים לשומרים על המשקל, בהיותו מכיל רק 36 קלוריות לפרוסה

"מאפיית השלום" הפועלת באור יהודה משנת 1965 ומתמחה באפיית לחמים מיוחדים, מציגה לחם בריאות חדש – "6 דגנים קל", מועשר בסיבים תזונתיים.

הלחם מיוצר משישה סוגי דגנים, בהם חיטה מלאה, שיפון מלא, שיבולת שועל, נבט חיטה, זרעי פשתן וגרעיני חמניות. כמו כן מועשר הלחם בסיבים תזונתיים ליצירת תחושת שובע, ומתאים לשומרים על המשקל, בהיותו מכיל רק 36 קלוריות לפרוסה.

ד"ר הילה גבע אבירם, תזונאית ונטורופאטית (מנהלת "מדי טבע" – רשת למכללות לרפואה משלימה), יועצת של "מאפיית השלום", מציינת כי השילוב של הדגנים בלחם מהווה "מולטי ויטמין ומינרל" לחיזוק הגוף, המכיל ויטמינים ומינרלים, בהם ויטמין A, ויטמין C, ויטמין B קומפלקס, וכן חומצות שומן חיוניות כמו אומגה 3 המסייע להורדת רמת הכולסטרול.
התוספת של הסיבים התזונתיים יוצרת תחושת שובע לאורך זמן ומסייעת בדיאטה, מאזנת את רמת הסוכר בדם, ומתאימה לחולי סוכרת, ומונעת עצירות.

הלחמים כשרים למהדרין בהשגחת הבד"ץ, הרב דוד ברהום.
מחיר: 14 ₪ (לאריזה של 500 גרם).
להשיג ברשתות השיווק – קו-אופ (מגה, סופר סנטר), שופר סל, חצי חינם וחביב, ובמכולות ובמעדניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר